  • Data: 2019-11-25 07:53:28
    Temat: Re: Zaciskarka do końcówej tulejkowych
    Od: mk <lp.pw@myzskm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.11.2019 o 23:32, Kaczin pisze:

    > Czyli "ludowa mądrość".

    1. Zbędna, nic pozytywnego nie wnosząca operacja.
    2. Wprowadzanie paluchami zanieczyszczeń (tak, wiem, można kręcić przez
    izolację).
    3. Przy skręcaniu, wbrew pozorom, łatwiej dochodzi do podwinięć
    włókienek miedziowych przy wsuwaniu przewodu w tulejkę.
    4. Niepotrzebne spęcznienie utrudniające wsunięcie przewodu w tulejkę.

    I jeszcze moje 3 grosze w temacie sześciokąt vs kwadrat:
    Ja preferuje zaciskanie w kwadrat, bo większość zacisków z którymi mam
    do czynienia ma również światło o przekroju kwadratu, a w takim
    scenariuszu, jeśli mamy do czynienia z odpowiednio dużym przekrojem
    przewodu to zaciśnięcie w sześciokąt już nie mieści się w świetle
    zacisku, a na kwadrat jeszcze tak.

    pzdr
    mk