  • Data: 2022-12-27 17:18:25
    Temat: Re: Zagadka świateczna - WN533
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-12-26 o 20:14, J.F pisze:

    > W oryginale to chyba mialy inne numerki, jakies 8228 czy 8038.
    No zgadza się, ale piszemy o Cemi :) a tam były takie oznaczenia jak
    napisałem.

    > Ale fakt - to byla technologia S, nie LS.
    S chyba nie, za dużo prądu by brały, raczej bliżej LS, tam na szynie
    jakiś zabójczych prędkości nie było, więc timingi nie były aż tak krytyczne.

    > Skleroza mnie zawodzi, ale chyba nie mial gorszych parametrow.
    gorsze nie ale wydajności mniejsze i mniejsze obciążenie wyjścia które
    go sterowało.

    > A moze ... prady, napiecia ... tu napiecia nieistotne chyba.
    Istotne, w 7407 chyba kolektor 30V wytrzymywał, dlatego tam nie można
    było dać np 7404, tzn można ale z zewnętrznym tranzystorem, tylko po co
    jak 7407 miał go w środku.

    > Poki byla przydatna, to raczej byla produkowana, no moze juz na
    > dalekim Wschodzie.
    >
    > Jakos nie bardzo chce mi sie wierzyc, aby CEMI ratowało cywilizowany
    > swiat ...
    Też :) ale jak widać cuda sie zdarzają.

    > No fakt ... NRD nie robilo?
    Robili oczywiście, tyle że były inaczej oznaczone, a na płytkach nie
    widać nrd-owskich scalaków.

    > Tym niemniej nie tlumaczy to obecnosci w "zachodnim" wyrobie,
    > szczegolnie gdies w latach 86-89 ...
    :)

    --
    Janusz