  • 31. Data: 2018-09-03 12:25:40
    Temat: Re: Zakłócacz pracy
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Piotr Wyderski <p...@n...mil> wrote:

    > W porównaniu z moją starą Nokią współczesne telefony wypadają blado i
    > dlatego obiecałem sobie, że moja następna komórka będzie miała
    > klawiaturkę.

    Nie wyobrażam sobie korzystania na dłuższą metę z telefonu dotykowego do
    wpisywania tekstu, dlatego mam dwa. Jeden współczesny, Samsung Galaxy S7,
    do robienia współczesnych rzeczy, i jeden stary (wypuszczony w 2012 r.),
    Motorola Droid 4, z klawiaturą QWERTY, gdy muszę napisać coś więcej niż
    kilka słów.

    Jakby były współczesne telefony z pełnym QWERTY, to bym kupił. Ale nie ma.

    Cholerna era klikaczy.

  • 32. Data: 2018-09-03 12:26:28
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    "(c)RaSz" <N...@p...onet.pl> wrote:

    > Z klawiaturą to chyba na rynku pozostaną tylko tzw. telefony dla
    > seniora, bez wszelkich funkcji "smart".

    Ale nie mają QWERTY :(

    > Mi też na tej ekranowej pisze się kiepsko, więc najczęściej korzystam z
    > możliwości podyktowania SMS-a, no rewelacja! Acz poprawki (zazwyczaj
    > soft oblewa egzamin z tego dyktanda) poprawki robię za pomocą klawiatury
    > sprzętowej, via bluetooth.

    A możesz polecić jakąś małą i wygodną? Kupiłem sobie kiedyś taką, ale ma
    gumowe klawisze, pisze się na niej jak na pilocie od TV.

  • 33. Data: 2018-09-03 12:27:12
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Andrzej <d...@o...pl> wrote:

    > Przy okazji: zna ktoś telefon z wejściem na mikrofon stereo?

    Znać nie znam, ale może Android obsłuży kartę dźwiękową na USB przez OTG?

  • 34. Data: 2018-09-03 20:01:01
    Od: "(c)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-09-03 o 12:26, Queequeg pisze:
    > A możesz polecić jakąś małą i wygodną? Kupiłem sobie kiedyś taką, ale
    > ma gumowe klawisze, pisze się na niej jak na pilocie od TV.

    Małych jest sporo na alledrogo, a gdy mała, to "wygodna" raczej być nie
    może :)
    Ja sobie kupiłem "fortepian" firmy Blow (zdaje się, że to polski
    importer od Kitajców, co mu na zamówienie wypisują markę). Jakość
    klawiszy nieco gorsza, niż w dość cienkim laptopie, ale klawisze twarde,
    a nie gumowe. Tyle że o skoku b. płytkim.

    Może zrezygnuj z któregoś z tych dwóch przymiotników? Jeśli wolisz
    "wygodna", to rozważ to:
    https://allegro.pl/zestaw-klawiatura-mysz-czarny-bez
    przewodowy-i7516860006.html
    - obsłuży i androida, i PC-ta. A myszka czasami i do smartfona jest
    pewnym udogodnieniem. Acz przyda się gdzieś tak raz na rok :)

  • 35. Data: 2018-09-03 20:03:27
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-09-03 o 12:25, Queequeg pisze:
    > Cholerna era klikaczy.

    popracuj nad stylem:
    "klikaczy era, jasna cholera!" :)

  • 36. Data: 2018-09-03 23:39:27
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    JaNus <bez@adresu> wrote:

    > popracuj nad stylem:
    > "klikaczy era, jasna cholera!" :)

    Co to za moda -- powinna szybko znikać
    Żeby literki na ekranie klikać

    Gdy klawiatura w palce wszystkich parzy
    Powrót do tradycji już się nie wydarzy

  • 37. Data: 2018-09-03 23:55:22
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2018-09-03 23:39, Queequeg wrote:

    > Co to za moda -- powinna szybko znikać
    > Żeby literki na ekranie klikać
    >
    > Gdy klawiatura w palce wszystkich parzy
    > Powrót do tradycji już się nie wydarzy

    Mamy społeczeństwo nowe

    - obrazkowe

    :-P

    W.

  • 38. Data: 2018-09-04 10:04:55
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    "(c)RaSz" <N...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > - obsłuży i androida, i PC-ta. A myszka czasami i do smartfona jest
    > pewnym udogodnieniem. Acz przyda się gdzieś tak raz na rok :)

    Tylko jak ja to w kieszeni zmieszczę? :)

  • 39. Data: 2018-09-05 02:42:50
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2018-09-04 10:04, Queequeg wrote:

    przewodowy-i7516860006.html

    > Tylko jak ja to w kieszeni zmieszczę? :)

    To może takie coś:
    https://allegro.pl/mysz-zyroskopowa-air-mouse-klawia
    tura-c120-i7496360122.html

    W.

  • 40. Data: 2018-09-05 09:35:29
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Queequeg wrote:

    > Nie wyobrażam sobie korzystania na dłuższą metę z telefonu dotykowego do
    > wpisywania tekstu, dlatego mam dwa. Jeden współczesny, Samsung Galaxy S7,
    > do robienia współczesnych rzeczy

    Do robienia współczesnych rzeczy mam kilka komputerów, w tym przenośne.
    Nie wyobrażam sobie m.in. puszczania SPICE na komórce. :-)

    > Jakby były współczesne telefony z pełnym QWERTY, to bym kupił. Ale nie ma.

    Ale za to masz animowane i morphujące menu i inne slick badziewie.

    > Cholerna era klikaczy.

    Przeczekamy. :-) Była już era mikroskopijnych komórek, potem nastąpiło
    odbicie w drugą stronę i ludki chodzą, wyglądając jakby mówili do deski
    do krojenia. Macanki też mogą wyjść z mody.

    Pozdrawiam, Piotr