  • 41. Data: 2018-09-05 22:30:45
    Temat: Re: Zakłócacz pracy
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Piotr Wyderski <p...@n...mil> wrote:

    > Do robienia współczesnych rzeczy mam kilka komputerów, w tym przenośne.
    > Nie wyobrażam sobie m.in. puszczania SPICE na komórce. :-)

    Jak mam pod ręką komputer, to jasna sprawa :) Gorzej jak nie mam, a często
    nie mam.

    > Ale za to masz animowane i morphujące menu i inne slick badziewie.

    No właśnie. Zupełnie mi niepotrzebne. Tzn. fajnie, jak UI jest ładne, ale
    jednak wolę jak jest funkcjonalne :)

    > Przeczekamy. :-) Była już era mikroskopijnych komórek, potem nastąpiło
    > odbicie w drugą stronę i ludki chodzą, wyglądając jakby mówili do deski
    > do krojenia. Macanki też mogą wyjść z mody.

    Oby. Choć w sumie do kliknięcia "Lubię to!" na Facebooku nie potrzeba
    klawiatury, a dziś komunikacja często ogranicza się właśnie do tego :)

  • 42. Data: 2018-09-07 01:01:08
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    ..
    > Oby. Choć w sumie do kliknięcia "Lubię to!" na Facebooku nie potrzeba
    > klawiatury, a dziś komunikacja często ogranicza się właśnie do tego :)

    Jak dobrze, że nie mam FB (*), nie jest mi absolutnie do niczego potrzebny.
    Jeśli kiedyś, to tylko do gier, których nie ma gdzie indziej, a w które
    kiedyś grałem na zfejzbuczałej "ence".
    A ludków w autobusach widuję i w gęboknidze tuptają paluszkami... A ja,
    wyłączyłem w fonach wszelkie opcje związane z FB, TT, Insta, itp., jutuba
    sobie odpalam, oglądam filmy sci-fi i kraksy samochodowe, oraz, ostatnio,
    "elektriczeskije dugi" i "korotkoje zamykania na transformatorach".
    Komunikacja w ogóle została przez FB i inne takie zniszczona niemal do
    imentu.

    (*) Kto ma, niech ma. Sam nie mam i nie zamierzam, ale koledze chętnie
    pojechałem pomóc wrzucić na FB zdjęcia z ciekawej wycieczki. Za dziękuję i
    szklankę dobrej herbaty. I jak mnie znów poprosi, to znów pojadę mu pomóc.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 43. Data: 2018-09-10 10:51:49
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk"> wrote:

    > To może takie coś:
    > https://allegro.pl/mysz-zyroskopowa-air-mouse-klawia
    tura-c120-i7496360122.html

    To ciekawe... dzięki :)

  • 44. Data: 2018-09-10 10:54:37
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:

    > Później podobny efekt zauważyłem przy programowaniu.

    Zauważyłem ten sam efekt, ale właściwie tylko wtedy, kiedy musiałem się
    bardzo skupić na jednej, konkretnej rzeczy. W takich chwilach ogląd
    całości i przełączanie uwagi u mnie szwankują.

    Najlepiej wg mnie ten stan nadaje się do pisania w assemblerze.

  • 45. Data: 2018-09-11 23:37:23
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    tura-c120-i7496360122.html

    > To ciekawe... dzięki :)

    ...a jednak nie, bo nie jest Bluetoothowe, tylko wymaga dodatkowego
    dongle'a (pewnie przez OTG by zadziałał, ale to kolejna rzecz do
    wpięcia)...