  • Data: 2018-06-14 11:45:05
    Temat: Re: Zakup nowego dekodera DVB-T
    Od: ń <ń@ń.ń> szukaj wiadomości tego autora

    HD 100 od kilku lat.
    Co prawda padały zasilacze (jeszcze na gwarancji), w końcu jakiś odrębnie kupiony
    załatwił sprawę.
    Inna rzecz, że ten akurat model wybrałem dla gniazda na karty pamięci SD, a po
    zakupie okazało się, ze na kartę w gnieździe SD to niestety nie nagrywa lecz jedynie
    odtwarza (nagrywa standardowo na wyjście usb, także na kartę w czytniku jakby co).
    Zaleta, że nagranym plikom *.mts nadaje nazwę zgodną z EPG.
    Wada, że w czasie nagrywania nie działa pauza nagrywania (np. dla ominięcia reklam).
    Piloty są w dwóch wersjach, gruby (ciche klawisze, część klawiszy fosforyzuje w
    ciemności) lub płaski (klikające klawisze, w nocy denerwujące, schowałem do szafy na
    zapas)

    Swoją drogą gdybym dziś kupował dekoder DVB-T to raczej taki, który ma dwa tunery,
    czyli da oglądać jeden kanał przy nagrywaniu zupełnie innego, także z innego MUX-a
    (Wiwa umie nagrywać inny niz oglądany kanał, ale lecący na tym samym MUX-ie).

    -----