eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZakup telefonu w Play › Re: Zakup telefonu w Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Zakup telefonu w Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5d985d79$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98874c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98b58e$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98bb3e$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98ce79$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <qng39o$f00$1@news.icm.edu.pl>
    <5d9c6819$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c69a3$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Tue, 8 Oct 2019 13:32:35 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5d9c69a3$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: AVG (VPS 191008-0, 08.10.2019), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 33
    Message-ID: <5d9c73d2$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.203.240
    X-Trace: 1570534354 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 522 188.33.203.240:50272
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1091921
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08.10.2019 o 12:49, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2019-10-08 o 12:42, Trybun pisze:
    >> W dniu 07.10.2019 o 21:22, Marek S pisze:
    >>> W dniu 2019-10-05 o 19:07, RadoslawF pisze:
    >>>
    >>>> To już pisano.
    >>>> Nie pisano natomiast że przy zakupie wysyłkowym w razie
    >>>> problemów z gwarancją musisz urządzenie gdzieś przesłać,
    >>>> przeważnie na swój koszt.
    >>> > Wygodniej jest kupić w swojej okolicy a w razie problemów
    >>> > odnieść do punktu który sprzedał.
    >>>
    >>> Jak dalece pamięcią sięgam, zawsze kupowałem telefony wysyłkowo.
    >>> Zwykle dużo taniej niż w salonach / punktach stacjonarnych a i mniej
    >>> czasu się na tym traci. Zawsze patrzałem na rodzaj gwarancji. Parę
    >>> razy zepsuł się telefon więc wysyłałem je do autoryzowanych serwisów
    >>> danego producenta.
    >>>
    >>> Nie wiem w czym problem?
    >>>
    >>
    >> Problem w tym wysyłaniu... i odbieraniu.
    >
    > A dokładnie w czym? (pisałeś o kolejkach na poczcie - nie tak odbywa
    > się wysyłanie/odbieranie).
    >

    Wszystko co się z tym wiąże. Odbierając z sklepu sprzęt po naprawie
    gwarancyjnej mam możliwość dokładnie go obejrzeć. w drugiej wersji
    kurier rzuca często mokrą paczkę i już go nie ma. Jeszcze jedna naprawa
    w zachwalanym systemie "door to door", i laptopa musiałbym na śmieci
    wyrzucić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: