  • 1. Data: 2019-10-05 11:08:10
    Temat: Zakup telefonu w Play
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    Kupował ktoś może ostatnio telefon w salonie Play? W mojej miejscowości
    taki salon prowadzi dziwną praktykę, kupić telefon można tylko na raty.
    Odosobniony przypadek czy tak jest wszędzie?

  • 2. Data: 2019-10-05 14:06:30
    Temat: Re: Zakup telefonu w Play
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Trybun expressed precisely :
    > Kupował ktoś może ostatnio telefon w salonie Play? W mojej miejscowości taki
    > salon prowadzi dziwną praktykę, kupić telefon można tylko na raty.
    > Odosobniony przypadek czy tak jest wszędzie?

    Nie wiem czy dokładnie o to ci chodzi, ale generalnie to oni w salonach
    ściemniają, jakbyś chciał kupić tel za gotówkę bez umowy to mówią że
    sprzedają tylko z abonamentem. Ale to jest prosta przyczyna, wolą komuś
    wcisnąć tel z abo i mieć z tego jakąś prowizję niż sprzedać za gotówkę
    i nie mieć zarobku.
    Najlepiej zresztą kupować w eshopie play, w razie co telefon można
    odesłać bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.
    Korzystałem i było bez problemu wszystko.

  • 3. Data: 2019-10-05 17:24:00
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 05.10.2019 o 14:06, xxx pisze:
> [...]
    > odesłać bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.
    > Korzystałem i było bez problemu wszystko.

    Play prowadzi sprzedaż telefonów "bez abonamentu" w swoich salonach.
    Problem w tym że w tym salonie w którym byłem nie chcą mi go sprzedać za
    gotówkę. Przypuszczalnie salon więcej zarabia gdy sprzeda telefon na
    raty, dlatego pytam czy w innych salonach tej firmy też jest prowadzona
    taka polityka? Niedawno kupowałem modem LTE w TYM salonie i nie było
    nawet mowy o jakichś ratach.

    Tak, tylko ile z tym zachodu w razie problemów po zakupie wysyłkowym..
    Już wolę się pofatygować do salonu w innym mieście i tam kupić, o ile
    oczywiście będzie możliwość zakupu za gotówkę.

  • 4. Data: 2019-10-05 17:48:26
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-10-05 o 17:24, Trybun pisze:

    > Tak, tylko ile z tym zachodu w razie problemów po zakupie wysyłkowym..
    > Już wolę się pofatygować do salonu w innym mieście i tam kupić, o ile
    > oczywiście będzie możliwość zakupu za gotówkę.

    Kupując stacjonarnie nie masz 14 dni na zwrot.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2019-10-05 19:07:46
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-05 o 17:48, Irokez pisze:

    > Kupując stacjonarnie nie masz 14 dni na zwrot.

    To już pisano.
    Nie pisano natomiast że przy zakupie wysyłkowym w razie
    problemów z gwarancją musisz urządzenie gdzieś przesłać,
    przeważnie na swój koszt.
    Wygodniej jest kupić w swojej okolicy a w razie problemów
    odnieść do punktu który sprzedał.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2019-10-06 12:55:56
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 05.10.2019 o 17:48, Irokez pisze:

    > Kupując stacjonarnie nie masz 14 dni na zwrot.

    Pytanie tylko, po co zwracać..

  • 7. Data: 2019-10-07 04:55:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5d99c838$0$17349$6...@n...neostrada.pl

    > Pytanie tylko, po co zwracać..

    Ponoć tam, gdzie mieszkasz, brak nawet stabilnego G1. ;)

    Kupujesz, testujesz i (jeśli nie łapie stabilnego kontaktu)
    zwracasz, po czym bierzesz na próbę inny... I tak do skutku.
    Po to kupujesz, by korzystać, czy po to, by narzekać na zasięg?

    Od razu (przy kupnie) powiedz, że mieszkasz na wsi, do której
    nawet GSM dociera z trudnością, aby zaproponowano Ci coś
    z dobrym zasięgiem...

    Opa w tym głowa, by Cię obsłużyć -- to chyba oczywiste.
    Możesz wybrać ,,mocny'' telefon, nie możesz zbudować
    masztu...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 8. Data: 2019-10-07 05:05:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" 5d98ce79$0$523$6...@n...neostrada.pl

    > Nie pisano natomiast że przy zakupie wysyłkowym w razie
    > problemów z gwarancją musisz urządzenie gdzieś przesłać,
    > przeważnie na swój koszt.

    Gwarancyjne na Twój koszt?
    Po gwarancji IMO nie warto naprawiać.

    Trzykrotnie korzystałem z serwisu laptopowego -- via
    net zlecałem chęć skorzystania z serwisu i czekałem
    na umówionego kuriera...

    BTW -- F-S dwa razy zepsuł się w czasie obowiązywania
    gwarancji, po czym zrezygnował z psucia się... Mam go
    od połowy 2008 roku -- teraz zeń piszę. :) Używam go
    już ponad 10 lat...

    MediaExpert chyba zezwala na dwutygodniowe testowanie.
    Zapytałem tam, czy mogę ,,przetestować'' drukarkę... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2019-10-07 08:37:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-05 o 19:07, RadoslawF pisze:
    > Nie pisano natomiast że przy zakupie wysyłkowym w razie
    > problemów z gwarancją musisz urządzenie gdzieś przesłać,
    > przeważnie na swój koszt.

    1. Ostatnio jak naprawiałem Sony'ego, to kurier był na ich koszt. Odbyło
    się zupełnie sprawnie.

    2. Sprzedawca nie jest gwarantem, więc jak chcesz oddać na gwarancję, to
    nie do salonu, tylko do producenta.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2019-10-07 09:28:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Oct 2019 08:37:47 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > 1. Ostatnio jak naprawiałem Sony'ego, to kurier był na ich koszt. Odbyło
    > się zupełnie sprawnie.
    >
    > 2. Sprzedawca nie jest gwarantem, więc jak chcesz oddać na gwarancję, to
    > nie do salonu, tylko do producenta.

    Nie lepiej do salonu i korzystac z rekojmii ?
    Przynajmniej przez pierwsze 6 miesiecy ...

    J.