eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZakup telefonu w Play › Re: Zakup telefonu w Play
  • Data: 2019-10-10 14:04:17
    Temat: Re: Zakup telefonu w Play
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 10.10.2019 o 12:15, xxx pisze:
    > Trybun expressed precisely :
    >> W dniu 05.10.2019 o 14:06, xxx pisze:
    >>
    >> Play prowadzi sprzedaż telefonów "bez abonamentu" w swoich salonach.
    >> Problem w tym że w tym salonie w którym byłem nie chcą mi go sprzedać
    >> za gotówkę. Przypuszczalnie salon więcej zarabia gdy sprzeda telefon
    >> na raty, dlatego pytam czy w innych salonach tej firmy też jest
    >> prowadzona taka polityka? Niedawno kupowałem modem LTE w TYM salonie
    >> i nie było nawet mowy o jakichś ratach.
    >>
    > No dlatego właśnie tak mówią, wątpię żeby to było zgodne z polityką
    > firmy ale tak robią bo jak kupisz bez abo to nic z tego nie mają.


    Firmy (Play) nie, ale w swoim własnym interesie widać że korzyści mają
    większe gdy telefon sprzedadzą na raty,. Te salony w większości to
    prywatne firmy które z Play mają tylko podpisane umowy.


    >
    >> Tak, tylko ile z tym zachodu w razie problemów po zakupie
    >> wysyłkowym.. Już wolę się pofatygować do salonu w innym mieście i tam
    >> kupić, o ile oczywiście będzie możliwość zakupu za gotówkę.
    >
    > Ja też tak myślałem, ale okazało się że telefon miał wadę fabryczną
    > której by i tak nie naprawili więc odesłałem co prawda na swój koszt
    > bez podania przyczyny i bardzo szybko pieniądze wróciły na konto.
    > Gdybym ten telefon kupił w saolnie to już bym się raczej z tym bujał
    > długo, mimo rękojmi czy czegoś tam innego.
    > A tak wysyłkowo nie było żadnego problemu, nikt o nic nie pytał i
    > zwrócił kasę. Także wolałem stracić na odesłanie kilka groszy niż
    > później się użerać w salonie. Od odesłąnia do zwrotu pieniędzy nie
    > minęło nawet 7 dni. Nigdzie nie musiałem się upominać.
    > Także nie zawsze kupno przez net jest złe albo czasochłonne w razie
    > problemów.


    Nic podobnego, mój trzeci od końca telefon reklamowałem w sklepie,
    oczywiście przed przyjęciem sprzedawca sporządza protokół. Nie sposób
    aby zrobił jakieś szachrajstwo, natomiast przez kuriera na każdym kroku
    można zostać orżniętym z niemożliwością wskazania winnego.

    Okazało się że telefon jest nie do naprawy,. Sprzedawca mnie o tym
    poinformował telefonicznie i zapytał co dalej - jako że takiego modelu
    nie miał już na stanie to miałem do wyboru - inny sprzęt który ma na
    stanie, zamówi coś ekstra na życzenie,  bądź zwrot gotówki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: