  • Data: 2019-10-10 14:14:09
    Temat: Re: Zakup telefonu w Play
    Od: xxx <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    Trybun expressed precisely :

    > Nic podobnego, mój trzeci od końca telefon reklamowałem w sklepie, oczywiście
    > przed przyjęciem sprzedawca sporządza protokół. Nie sposób aby zrobił jakieś
    > szachrajstwo, natomiast przez kuriera na każdym kroku można zostać orżniętym
    > z niemożliwością wskazania winnego.
    >
    > Okazało się że telefon jest nie do naprawy,. Sprzedawca mnie o tym
    > poinformował telefonicznie i zapytał co dalej - jako że takiego modelu nie
    > miał już na stanie to miałem do wyboru - inny sprzęt który ma na stanie,
    > zamówi coś ekstra na życzenie,  bądź zwrot gotówki.

    Jak ze wszystkim, zależy jak się trafi i na odległość można mieć
    problem i w sklepie. Nie ma reguły.
    W moim przypadku jakbym kupił w salonie to bym potem odniósł i bym
    czekał do 30 dni na rozpatrzenie. Telefon wróciłby z serwisu z info że
    jest ok i tyle by z tego było.
    Wada fabryczna o której producent wie od dawna ale nic z tym nie robi
    bo widocznie wada sprzętowa więc nic serwis na to poradzić by nie mógł,
    podejrzewam że i tak by stwierdzili że jest ok bo oficjalnie się do
    tego nie przyznają także nic by mi to nie dało i zostałbym z
    niesprawnym telefonem. Także to że zamówiłem przez internet uratowało
    całą sytuację i zaoszczędziło nerwów.
    Zresztą obsługa w salonach jest specyficzna bo każdy woli wcisnąć komuś
    abonament w tym czasie i zgarnąć prowizję niż pisać protokoły o
    niesprawnym telefonie i tracić czas. Taka prawda.