    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Żal dupę ściska (teleSraj - jaki polecicie)
    Date: Mon, 9 Dec 2019 03:30:42 +0100

    "killing of predatory capitalism pest" qshee9$ea6$...@n...albasani.net

    > Bylbys w moim wieku, objechal bys 2/3 swiata, mial na

    > Bedac na pogrzebie Pilsudskiego, wypowiedzalem slowa:
    > "teraz ten kraj na zawsze szlag trafi" (bez pomylki!
    > Niedlugo po tym wynioslem sie; nie popelniajac bledu).

    objechalbys?

    I masę podobnych...
    Pomijam interpunkcję...
    I brak diakrytyków...

    Czyżby? ;)

    -=-

    Nie chcę wdawać się w bijatyki związane z Piłsudskim, lecz
    zauważ proszę, iż ekwiwalentny Piłsudskiemu -- Rozwadowski
    dostał zapłatę za swe okołowyzwoleńcze wyczyny w... więzieniu RP...

    Nie dodaję stopni, gdyż obie te osoby mają podczas swego życia
    różne stopnie, bez których są także bezbłędnie identyfikowane...

    Jakaś Boska kara dla takiego narodu chyba musi być?!
    Nieprawdaż?!

    Austriacy lepiej traktowali Rozwadowskiego niż Polacy!

    -=-

    Ciągłe wojny -- lepszy Polak z Białorusi/Litwy, czy z Ukrainy/KoronyKP?...
    Jak z Mickiewiczem z Nowogródka i Słowackim znad Ikwy...

    --