    Subject: Re: Żal dupę ściska (teleSraj - jaki polecicie)
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: jaNus <p...@b...pl>
    Date: Sat, 14 Dec 2019 04:02:45 +0100

    W dniu 13.12.2019 o 18:57, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > człek ma ochotę na: - odfiltrowanie [jak w Czajce?] mas guana
    > zawartych w przeciętnych ;) postach grup dyskusyjnych

    Jakich znów "mas"? Postów jak na lekarstwo, nawet guano-producenci
    więcej milczą, niż piszą, duuużo więcej
    :)
    > Po latach Stalin podobnie wymordował oficerów polskich...

    Kolego ELC -- jak to: /po latach/? Eksterminacja Polaków zaczęła się
    spoooro jeszcze *przed* 39' -tym!

    > Polacy przerwali łączność z Gajem zaborem ;) radiostacji i
    > zagłuszającym nadawaniem Pisma Świetego...

    Najlepszym sposobem zagłuszania jest nadawanie tego, co /source/, z
    ćwierćsekundowym poślizgiem. Nawet Demostenes jakiś -- zacznie wtedy
    bełkotać!

    > bitwa o Warszawę była nieco dziwna

    O, warto posilić się o omówienie ważnej sprawy:
    - 123 lata zaborów nie sq***wiły tak naszych *j*elit (grubych!) jak 45
    lat bolszewizacji. Skutki będą się ciągnąć jeszcze z... 7 pokoleń, jak
    to było przed Hammurabim. Czym, no czym-by-tu *wypasteuryzować* owe
    *j*elita?
    Wojsko Polskie II RP miało wspaniałych, kompetentnych oficerów od
    porucznika do generalicji, gorących patriotów, choć przeca szkolili
    ich... zaborcy! A bolszewia? Biełoruczków wymordowali /po wsjem/, i
    dowodzić nie miał kto: jakieś *męty*!

    > Tuchaczewski chętnie mordował Rosjan

    Korwin ironizuje:
    - jakbym stanął przed wierchuszką WKP(b), i z maszynówki ich
    powystrzelał, to najwięcej bym zabił /Jewriejow/. Ale dlaczego to ma
    znaczyć, że okazałbym się... antysemitą??
    Wszak nie tylko Eskimosi tam byli, toż skład da się sprawdzić w Wiki!
    Ale Polacy, Estończycy, Łotysze, Gruzini, czy-kto-tam-jeszcze nazwisk
    nie zmieniali, występowali pod ojcowymi! Prócz /Eskimosów/!

    > Wiele wskazuje na to, że po prostu nienawidził Ruskich

    Jeszcze za /ustroju słusz*nie*minionego/ słyszałem, że Dzierżyńskiemu
    Rosjanie zgwałcili ukochaną, zmarła, nie przeżyła /zbiorówki/.
    Zaprzysiągł ponoć zemstę *do grobowej deski*. Ale że to /szeptanka/
    była, to bez ważnych szczegółów: tedy czy to carscy byli, czy bolszewia
    - do dziś nie wiem. Ale chyba to drugie, bo Żelazny Feliks ich wyrżnął
    najwięcej, naj!

    > wojny, która położyła na łopatki Imperium Rosyjskie

    Zawsze mnie zdumiewało to, że /panslawiści/ trafiali się i wśród tzw.
    /statystów/ (od estate) krajowych, Polaków! Jedynym pro-polskim
    uzasadnieniem jakichś-tam odmian tegoż powinno być T. i W. montowanie
    anty-moskiewskiej, szerokiej koalicji! Ja poszczególnych Moskali mogę
    podziwiać, i wielbić nawet, ale jedyny model z Moskwą /spółkowania/ jaki
    bym akceptował, to z-atmizowanie Wielikoj Rasiji, jej rechrystianizacja
    (od-moskwienie), i *zgoda* nas, na całkiem *dobrowolne* wstępowanie
    takich księstewek pod skrzydła Korony.

    Podobnież, gdyśmy mieli z Moskwą stosunki historycznie (wg mnie)
    najlepsze, czyli podczas Wielkiej Smuty, gdy w koalicji z wojskami
    Szwecji w 1610 zajęliśmy ?????????? ??????, to baaardzo niewiele
    zabrakło, byśmy się tam utrzymali: odsiecz oblężonemu hetmanowi
    Żółkiewskiemu, dowodzona przez Chodkiewicza była już blisko!
    W oparciu o zarządzenie 1-Putina ten dzień upadku jest w FR
    najważniejszym świętem państwowym, acz (dziwne!) o nas jakoś *nie*
    wspominają, a jedynie o "wyzwoleniu". Spod... Eskimosów?

    > nie był zwolennikiem Polaków...

    Pomawiają nas różni-tacy, że /z mlekiem matki/, ale wszelki *szowinizm*
    był naszej szlachcie obcy! Przywołam swój post z tegoż topic'u datowany
    12.12.2019, 00:40 dostępny np. tu:
    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.telefonia.gs
    m/ZQFPSR_YPvo/kMZDFulfBgAJ

    - od słów "z Księżyca spadłeś?"
    -- gdzie mówię bez ogródek o tym, że mieszkający tu, wszak jako
    *goście*, programowo zaszczepiali w chederze (???) swej dziatwie
    zoologiczny *antypolonizm*!
    Nienawidzili nas też wszelcy włodarze krajów sąsiednich: Germańskich,
    czy Ruskich, nie-na-wi-dzi-li, *włodarze*! A za co? Za to, że panowała
    tu b. szeroka *wolność*, i że nawet chłopstwo żyło we względnym
    dostatku. Tedy czy Niemcy, czy Rusini /bieżali/ do Rzeczpospolitej,
    kochali Króla, polonizowali się często-gęsto już... nazajutrz po
    przybyciu! (z wyjątkiem Eskimosów, oczywiście). Aljosza Awdiejew mówi o
    sobie, że jest nawet /bardziej Poljakiem, niźli Wy/ bo... z wyboru! A
    myśmy tu się *tylko* mieli szczęście urodzić, jaka więc w tym zasługa,
    gdzie jakiś-tam akt świadomego, wolnego wyboru? A ten bywa zdumiewający:
    wśród cwel-ebrytów brylują ojkofoby (jest w Wiki, look!),
    hurra-kosmopolici, szabesgoje (Wiki!), czyli tacy Eskimosi /honoris
    causa/...

    > Polacy zmarnowali szansę na odzyskanie wszystkich wschodnich ziem
    > Rzeczpospolitej Obojga Narodów -- z Kijowszczyzną oraz
    > Smoleńszczyzną....

    My nie musimy tam *władać*! Siła magnetyzmu Rzeczpospolitej była taka,
    iż całe narody błagały naszych królów o przyjęcie do Korony! Po co
    /ogniem i mieczem/, skoro jedynie siczowi się buntowali? Zaś ukr.
    chłopstwo słało petycje do Króla o opiekę przed siczą...

    > Może brzydko piszę -- zmarnowali (..) już nie mieli czym walczyć,
    > gdyż polityka i religia nie zezwalały wtedy na zajmowanie tych ziem

    - i jak-naj-słusz-niej! Poczytaj myśli Pawła Włodkowica, piewcy
    tolerancji religijnej, i narodowościowej!

    > Dziś Krym jest punktem zapalnym należącym do Federacji Rosyjskiej,
    > ale wtedy mógł należeć do potężnej federacji zupełnie innej -- w
    > której tak zwany prym wiedliby Polacy... [może z fatalnym
    > skutkiem?...]

    Nie zapominaj, iż Krym to siedzisko Tatarów, przy czym znaczna ich część
    wyznawała... judaizm! Ciekawe to miejsce, arrrcy! Gdy Rzym złupili
    Wandale, gdy się prze-chylił ku upadkowi, to judaistyczny Krym był
    miejscem niebywałego rozkwitu cywilizacyjnego!

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!