  • Data: 2019-07-17 16:10:51
    Temat: Re: Zalałem telefon
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1...@n...neostrada.pl

    >Kiedyś się nad tym zastanawiałem. Utopiony telefon to chyba lepiej
    >wypłukać w wodzie destylowanej (czy "zdemoralizowanej") niż w
    >spirytusie i _dobrze_ wysuszyć?

    Lepiej w wodzie.
    Woda lepiej usunie produkty elektrolizy, jesli juz do niej doszlo.

    Ale potem mamy etap suszenia - i tu sie alkohol lepiej sprawdza.
    Tylko kwestia jaki - spozywczy 96%, denaturat, izopropylowy ?

    Sugerowalbym izopropylowy, bo chyba ma najmniej nielotnych
    zanieczyszczen, szczegolnie jesli taki "do czyszczenia".
    Ale tego w byle sklepie nie sprzedaja.

    J.