    From: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zamiennik MAX232 na 3.3V
    Date: Fri, 12 Feb 2010 22:34:03 +0100

    Użytkownik "Piotrek_P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hl4e51$7tu$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Próbuję coś znaleść dostępnego jako zamiennik MAX232 ale zasilany z 3.3V.
    > Standardowych MAX'ów mam kilka, ale akurat na szybko potrzebuję do
    > projektu w/w. Jak szukać datasheeta i sprzedawcy?
    > Pomożecie ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotrek

    Mam taką samoróbę - uniwersalną przejściówkę na oryginalnym MAX232CPE.
    Ostatnio często podpinam ją do systemów mikroprocesorowych 3,3V, tzn Tx, Rx
    i zasilanie - wszystko 3,3V. Działa bezbłędnie przy prędkościach do
    115200bps. Na większej prędkości nie pamiętam, czy próbowałem.
    Oczywiście nie jest to dedykowane napięcie dla tego scalaka. Nie mierzyłem,
    jakie występuje napięcie po stronie 'COMa'. Do komercyjnego zastosowania to
    raczej bym nie dawał.

    Michał