  • 1. Data: 2010-02-12 20:36:47
    Temat: Zamiennik MAX232 na 3.3V
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    Witam,
    Próbuję coś znaleść dostępnego jako zamiennik MAX232 ale zasilany z 3.3V.
    Standardowych MAX'ów mam kilka, ale akurat na szybko potrzebuję do projektu
    w/w. Jak szukać datasheeta i sprzedawcy?
    Pomożecie ?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2010-02-12 20:44:42
    Temat: Re: Zamiennik MAX232 na 3.3V
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    > Próbuję coś znaleść dostępnego jako zamiennik MAX232 ale zasilany z 3.3V.
    > Standardowych MAX'ów mam kilka, ale akurat na szybko potrzebuję do
    > projektu w/w. Jak szukać datasheeta i sprzedawcy?

    W uzupełnieniu : obudowa DIP
    Istnieje coś takiego?

    PP

  • 3. Data: 2010-02-12 20:52:13
    Od: Wojciech Bartczak <o...@o...pl>

    W dniu 2010-02-12 21:36, Piotrek_P pisze:
> [...]
    > Standardowych MAX'ów mam kilka, ale akurat na szybko potrzebuję do projektu
    > w/w. Jak szukać datasheeta i sprzedawcy?

    Polecam ST3232CD, dostępny w tme,dedykowany na 3.3V, jedyny większy
    minus to montaż powierzchniowy.
    Chyba nic w PDIP nie ma na takie napięcie.
    Ew. możesz spróbować icl232 (max232n) i zasilać go z napięcia 3.3V

    Pozdrawiam,
    Wojtek.

  • 4. Data: 2010-02-12 21:29:21
    Od: "dziadek Ben" <j...@o...pl>

    MAX3222, MAX3222E, MAX3223, MAX3223E, MAX3224, MAX3224E, MAX3225, MAX3225E,
    MAX3232, MAX3232E, MAX3233E, MAX3323E, MAX3325.

    > Jak szukać datasheeta ?

    http://para.maxim-ic.com/en/results.mvp?fam=rs232&79
    3=3.3

    > ... i sprzedawcy?

    Ja kupuję w PROTONie.

    dziadek Ben
    [z adresu wytnij co trzeba]

  • 5. Data: 2010-02-12 21:31:15
    Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>

> [...]
    > Standardowych MAX'ów mam kilka, ale akurat na szybko potrzebuję do projektu
    > w/w. Jak szukać datasheeta i sprzedawcy?

    MAX3232 np. w TME (taki kupiłem i nawet działa ;))
    http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search=m
    ax3232&idp=1#cleanParameters%3D1%26search%3DMAX3232C
    PE%252B%26bf_szukaj%3D+

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 6. Data: 2010-02-12 21:34:03
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Piotrek_P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Standardowych MAX'ów mam kilka, ale akurat na szybko potrzebuję do
    > projektu w/w. Jak szukać datasheeta i sprzedawcy?

    Mam taką samoróbę - uniwersalną przejściówkę na oryginalnym MAX232CPE.
    Ostatnio często podpinam ją do systemów mikroprocesorowych 3,3V, tzn Tx, Rx
    i zasilanie - wszystko 3,3V. Działa bezbłędnie przy prędkościach do
    115200bps. Na większej prędkości nie pamiętam, czy próbowałem.
    Oczywiście nie jest to dedykowane napięcie dla tego scalaka. Nie mierzyłem,
    jakie występuje napięcie po stronie 'COMa'. Do komercyjnego zastosowania to
    raczej bym nie dawał.

    Michał

  • 7. Data: 2010-02-12 21:43:54
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 10-02-12 22:31, Maciej Iwanczewski pisze:

    > MAX3232 np. w TME (taki kupiłem i nawet działa ;))
    > http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search=m
    ax3232&idp=1#cleanParameters%3D1%26search%3DMAX3232C
    PE%252B%26bf_szukaj%3D+

    Przy tej roznicy w cenie dla DIL i SMD najlepszym wyjsciem by bylo
    posadzic SO na jednorazowym adapterze :) Oni powariowali?

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 9. Data: 2010-02-13 07:56:44
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    Bardzo ślicznie dziękuję wszystkim za info. Temat zamkniety :-) .

    Pozdrawiam grupę
    PP