eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZamknięta bramka SMS Play › Re: Zamknięta bramka SMS Play
  • X-Received: by 2002:ac8:228f:: with SMTP id f15mr129612qta.4.1548334610262; Thu, 24
    Jan 2019 04:56:50 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:ac8:228f:: with SMTP id f15mr129612qta.4.1548334610262; Thu, 24
    Jan 2019 04:56:50 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
    !feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
    iganews.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!v55no2729181qtk.0!
    news-out.google.com!h3ni4847qtk.1!nntp.google.com!v55no2729174qtk.0!postnews.go
    ogle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Thu, 24 Jan 2019 04:56:49 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5c49a187$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.97.105.183;
    posting-account=ypgb7AoAAACQwxy3NtzPrHG4PAQHUdP6
    NNTP-Posting-Host: 217.97.105.183
    References: <6...@g...com>
    <5c4838c2$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5c4883da$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c498fe2$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5c49a187$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Zamknięta bramka SMS Play
    From: Ircys <i...@p...pl>
    Injection-Date: Thu, 24 Jan 2019 12:56:50 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 22
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1088243
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 12:29:12 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:
    > >> A po kiego, w dobie no limits sms, bramka?

    > > My np. wykorzystywaliśmy ją w firmie.
    > > Mamy sieć serwisową, przychodzi mailem zgłoszenie o problemie, kopiuję, wklejam
    wiadomość do bramki i wysyłam do serwisantów. 1000 razy szybciej niż z telefonu!
    > > Paniał?

    > Zainstalujcie sobie Telegram, stworzyć "grupę" i po problemie. Fotki,
    > filmy, pliki...cokolwiek.

    Chodzi o to aby odbiorca wiadomości, którymi są nie tylko serwisanci, ale też nasi
    klienci nic nie musieli u siebie instalować, gdzieś się logować, mieć dostęp do
    Internetu, w jakiekolwiek sposób przygotowywać się do odbioru jakiejś wiadomości od
    nas. Dlatego SMS/MMS jest w takim wypadku najlepszy i taki kontakt (bez zobowiązań)
    bardzo sobie chwalili.

    Ircys

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: