  • 1. Data: 2019-01-18 20:24:16
    Temat: Zamknięta bramka SMS Play
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    Korzystałem z Bramki Play i chwaliłem to sobie, aż tu nagle komunikat na stronie
    https://www.play.pl/errors/bramkaSMS/index.html "Informujemy, że z dn. 14.01.2019
    zamknęliśmy usługę "Bramka SMS".
    Ktoś, coś wie dlaczego?

    Ircys

  • 2. Data: 2019-01-18 21:36:34
    Temat: Re: Zamknięta bramka SMS Play
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-18 o 21:24, Ircys pisze:
    > Korzystałem z Bramki Play i chwaliłem to sobie, aż tu nagle komunikat na stronie
> [...]

    Chyba po to, żebyś sms-y w telefonie pisał.

    --
    animka

  • 3. Data: 2019-01-18 22:27:01
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-19 o 0:02, i...@p...pl pisze:
    > No, no, no... dosyć bystra odpowiedź.
    > Jakoś uzasadnisz ją?

    Uzasadnienie już przeczytałeś.

    --
    animka

  • 4. Data: 2019-01-18 23:02:50
    Od: i...@p...pl

  • 5. Data: 2019-01-19 08:16:57
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu piątek, 18 stycznia 2019 23:29:11 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

    > Uzasadnienie już przeczytałeś.

    Czyli trzymamy cały czas wysoki poziom merytoryczny i dużą przydatność odpowiedzi.
    Zapewne gdy przejdziesz na grupę motoryzacyjną i zobaczysz pytanie o konkretną
    przyczynę usterki auta, na pytanie dlaczego tak się stało odpowiesz: po to żebyś
    zaczął chodzić.

    Bez odbioru.

    Ircys

  • 6. Data: 2019-01-20 01:21:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ircys" 3...@g...co

    : Zapewne gdy przejdziesz na grupę motoryzacyjną i zobaczysz
    : pytanie o konkretną przyczynę usterki auta, na pytanie
    : dlaczego tak się stało odpowiesz: po to żebyś zaczął chodzić.

    Powodów może być więcej -- po to żebyś:

    - zaczął chodzić
    - odwiedził warsztat
    - odwiedził grupę
    - zapytał na grupie
    - zaczął jeździć taksówką
    - zaczął jeździć autobusem

    -=-

    Zapytam inaczej -- z jakiego powodu Play miałby utrzymywać tę bramkę?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-01-20 13:54:35
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 01:24:35 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Zapytam inaczej -- z jakiego powodu Play miałby utrzymywać tę bramkę?

    Zapewne z tego samego z jakiego utrzymuje całą swoją sieć, bo nie wiem
    czy wiesz, że ta bramka była płatna...

    Ircys

  • 8. Data: 2019-01-20 23:52:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Ciszewski napisał:

    > Zapewne z tego samego z jakiego utrzymuje całą swoją sieć, bo nie wiem
    > czy wiesz, że ta bramka była płatna...

    Jak widać przestało im się to opłacać.

    20 lat temu, jak bramki królowały, to przynajmniej był sens ich
    istnienia, teraz już nie ma żadnego.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2019-01-21 00:50:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-20 o 23:52, Liwiusz pisze:

    > Jak widać przestało im się to opłacać.
    >
    > 20 lat temu, jak bramki królowały, to przynajmniej był sens ich
    > istnienia, teraz już nie ma żadnego.

    Routery, switche, NASy, oraz jeszcze kilka innych typów aktywnych urządzeń.

    Syslog server jest dobry, ale do czego innego. Powiadomienie mailem np.
    o ataku na router można przegapić, a SMS jednak jest bardziej widoczny i
    szybszy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2019-01-21 08:32:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-21 o 00:50, Adam pisze:

> [...]
    >
    > Syslog server jest dobry, ale do czego innego. Powiadomienie mailem np.
    > o ataku na router można przegapić, a SMS jednak jest bardziej widoczny i

    Ale to Playa wina, że przegapiasz ważne maile? Ustaw sobie filtr, który
    będzie ci robił popupa o ważnych mailach i nie zawracaj głowy
    operatorowi usługą, którą potrzebuje jeden na 100 000.

    --
    Liwiusz