  • 31. Data: 2013-01-27 20:45:20
    Temat: Re: Zapach - chyba sprzęgło?
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 27.01.2013 20:38, Kierowca pisze:

    > Dziękuję jeszcze raz.
    > Muszę przyznać, że mam coraz więcej wątpliwości.
    > Z jednej strony właściwie żadnego testu nie powinienem robić,
    > bo przy moim zbyt małym doświadczeniu każdy test jest groźny.

    Dlatego sugeruje wcisnąć gaz do dechy na najwyższym biegu przy ~100km/h.
    Toż to żaden test ino normalna eksploatacja samochodu, a w dodatku
    sytuacja, w której pojawiają się pierwsze symptomy padającego sprzęgła.

  • 32. Data: 2013-01-27 20:55:59
    Od: "Kierowca" <K...@O...pl>

    > Dlatego sugeruje wcisnąć gaz do dechy na najwyższym biegu przy ~100km/h.
    > Toż to żaden test ino normalna eksploatacja samochodu, a w dodatku
    > sytuacja, w której pojawiają się pierwsze symptomy padającego sprzęgła.
    Tak zrobię.

    Dziękuję i pozdrawiam.

  • 33. Data: 2013-01-30 08:38:17
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "ukaniu" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jeździj nim normalnie, nie rób eksperymentów, samo wyjdzie jak będzie
    > miało, przypalenie życie mu skróciło ale kto wie o ile?! może nie zdążysz
    > sprawdzić nim sprzedasz.

    Gorzej jak mu wyjdzie (że jest przypalone) przy wyprzedzaniu...
    W mojej astrze to slizgało się głównie na 3-5 biegu a z jedynki to ruszał z
    piskiem.