  • Data: 2017-12-11 13:37:26
    Temat: Re: Zapalarka piezo do kuchenki mgazowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    >A dlaczego miała by nie pozwalać? Nie ma ku temu powodu przecież.
    >A prąd, owszem, wyłaczają, ale tak w ogóle to jest.

    Ja jeszcze PRL pamietam i to "tak w ogóle to jest".

    >Wystarczy zobaczyć filmy z nocnymi zdjęciami Pyongyangu (naprawdę
    >warto) i miasto nie tonie w ciemnościach.

    U mnie tez nie tonelo. "Bo tam jest przedszkole i hydrofornia".

    >A kręcić tam wolno (nawet piwo w parku pić pozwalają), jedynie
    >obiekty strategiczne (w metrze można) i niektóre muzea to nie. Na
    >filmach widać, jak są tu i tam wystawione panele, gdyby władza miała
    >to ścigać, to dawno by zrobiła porządek.

    Wladzy moze nawet odpowiada, ze obywatele nie narzekaja na brak pradu.
    Tylko ... gdzie to kupili, a za ile, a skad dolary.

    Ale moze juz sa na tym etapie, ze rodzina w Korei Poludniowej jest
    mile widziana.

    >Zresztą... stoją sobie w DPRK solary, też przemycone?
    >https://www.youtube.com/watch?v=9g7DxpX8H6I :)

    Ale to sa solary publiczne, zatwierdzone przez szesc instytucji, ktore
    udowadniaja, ze Koreanczyk potrafi i jest nowoczesny.

    P.S. Gdzies widzialem oferte na latarnie uliczne hybrydowe - z solarem
    i wiatrakiem.
    I sie nawet oplacaly, gdy instalacje elektryczna trzeba bylo od nowa
    polozyc.
    Tylko ze kalkulacja zaczynala sie od "uwzgledniono 75% dofinansowanie
    ze srodkow unijnych"

    J.