  • Data: 2017-12-11 21:24:40
    Temat: Re: Zapalarka piezo do kuchenki mgazowej
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-11 o 10:14, Piotr Gałka pisze:

    > Zaskoczyłeś mnie. Sytuację "wcięło jedną/dwie fazy" pamiętam tylko z
    > dzieciństwa (do mieszkania dochodziła jedna faza). Tata wtedy szedł
    > przełączyć się na działającą fazę.
    >
    > Od ponad 20 lat mam 3 fazy i nigdy mi się nie zdarzyło, aby wcięło
    > częściwo - jak znikają (zdarza się może raz na rok) to wszystkie.
    > No ale u nas w Gdańsku halny nie wiewa :).
    To Ci powiem lepiej, dzisiaj mam powtórkę z rozrywki, koło południa
    znowu dwie fazy padły
    (te same) i nadal ich nie ma, jak piszę tego posta. Czyli awaria już
    trochę trwa, a wczorajsze "przyszły" w nocy po 3 bo załączył się dzwonek
    z brami i pies zaczął szczekać. Ci co akurat są na tych złych fazach
    mają ciężkie dni.

    --
    Pozdr
    Janusz