    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zarzadzanie energia w starszych flagowcach
    Date: Thu, 16 Apr 2020 14:44:17 +0200

    Użytkownik kawalerka napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Witam, poprosze pomóżcie mi wybrać. Chcialabym kupić telefon, myślę
    >nad nowym fabrycznie najwyzszym modelem, ale nie z obecnej oferty
    >najnowszych i tym samym najdrozszych flagowców danego producenta.

    >Samsung Galaxy Note 8 (2018), 3300 mAh odpada, dużo narzekania w
    >sieci na małą baterię w stos. do wielkiego ekramu i częste ładowanie.

    Ja mam jakies starsze Samsungi ... zarzadzanie energia, to tam nie
    istnieje.
    No moze i na poczatku istnieje, ale w miare instalowania aplikacji
    jest coraz gorzej.
    I to w wiekszosci takich aplikacji, co wydawaloby sie, ze jak nie
    uzywane, to nic nie robia ...

    Aczkolwiek ... moze to nie zawsze Samsung winny, np
    https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/masz-yanosika-w
    iesz-ze-jestes-czescia-sieci-sensorow-lokalizatorow-
    bluetooth/

    A moze to tak bardzo baterii nie obciaza ?
    Mam tez na innym telefonie, i jakos powoli baterie doi.

    Czy apki bankowe ... przeciez trzeba Ci przyslac reklame sklepu, ktory
    mijasz ...

    J.