  • 1. Data: 2020-04-15 14:24:22
    Temat: Zarzadzanie energia w starszych flagowcach
    Od: k...@g...com

    Witam, poprosze pomóżcie mi wybrać. Chcialabym kupić telefon, myślę nad nowym
    fabrycznie najwyzszym modelem, ale nie z obecnej oferty najnowszych i tym samym
    najdrozszych flagowców danego producenta.

    Co wybrać?
    Flagowe telefony mają powiedzmy prawie wszystko, naewt te z ostatmiego roku czy
    sprzed dwoch lat.
    Dla mnie taki telefon bedzie ok (takie uproszczenie założeń).
    Skupmy sie tylko na jednym: baterii, energii i zarządzaniu tymże.

    Ktory telefon jest/będzie zadowalający - czy musi mieć dużą i jak bardzo dużą
    baterie? Lub jak rozpoznac ktory telefon dobrze zarządza baterią i energią i nie
    trzeba go ładowac tak często jak inne, słabsze/tańsze modele?
    Fajnie, jakby nie kosztowal więcej niż 2000 nowy.

    Oglądam Lg v30 (2018) - chwalony za czas pracy na baterii, aku to 3300mAh.
    Samsung Galaxy Note 8 (2018), 3300 mAh odpada, dużo narzekania w sieci na małą
    baterię w stos. do wielkiego ekramu i częste ładowanie.
    Z dziś obecnych w ofercie oglądałam też Samsunga Note 10 Lite - blisko dwoch tys. zł
    i ogromna bateria 4500 mAh.
    Co jeszcze warto obejrzeć? Nowe, , najlepiej flagowce za okolo 2000 lub mniej i mniej
    wymagające ladowania niż np. Kazam Tornado 348 z bateryjką 2050 mAh...
    Co proponujecie?

  • 2. Data: 2020-04-15 14:34:28
    Temat: Re: Zarzadzanie energia w starszych flagowcach
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.04.2020 o 14:24, k...@g...com pisze:

    > Co proponujecie?

    Motorola Moto G7 Power, choć to nie flagowiec.
    5000 mAh piechotą nie chodzi i opcja oszczędzania
    baterii oraz czysty Android robią swoje w grze na
    czas.

  • 3. Data: 2020-04-15 14:47:00
    Od: z <...@...pl>

    Nieustająco Redmi6. Żona dużo dzwoni i serfuje. ;-)

    2000? Chyba Cię pogięło

  • 4. Data: 2020-04-15 15:54:11
    Temat: Re: Zarzadzanie w stylu Gomółka
    Od: z <...@...pl>

    Do lekcji. Dziś już zadają ;-)

  • 5. Data: 2020-04-15 22:12:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Co proponujecie?
    gsmarena.com
    Tam wpisz nazwę telefonu i na samym dole masz czas pewnego testu w
    godzinach. 90 - akceptowalny czas. ponad 100 - dobry, 120 - bardzo
    dobry. Pamiętaj jednak, że smartfon (z grubsza) jest projektowany tak,
    aby ładował się wtedy gdy śpisz. jeśli bateria wystarcza Ci na kilka
    dni, to albo nie potrzebujesz smartfona, albo niepotrzebnie zapłaciłeś
    za większą, cięższą baterię.

    ToMasz

  • 6. Data: 2020-04-16 11:59:21
    Od: z <...@...pl>

    Enuel masz syna? ;-)

  • 7. Data: 2020-04-16 14:44:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik kawalerka napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >Samsung Galaxy Note 8 (2018), 3300 mAh odpada, dużo narzekania w
    >sieci na małą baterię w stos. do wielkiego ekramu i częste ładowanie.

    Ja mam jakies starsze Samsungi ... zarzadzanie energia, to tam nie
    istnieje.
    No moze i na poczatku istnieje, ale w miare instalowania aplikacji
    jest coraz gorzej.
    I to w wiekszosci takich aplikacji, co wydawaloby sie, ze jak nie
    uzywane, to nic nie robia ...

    Aczkolwiek ... moze to nie zawsze Samsung winny, np
    https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/masz-yanosika-w
    iesz-ze-jestes-czescia-sieci-sensorow-lokalizatorow-
    bluetooth/

    A moze to tak bardzo baterii nie obciaza ?
    Mam tez na innym telefonie, i jakos powoli baterie doi.

    Czy apki bankowe ... przeciez trzeba Ci przyslac reklame sklepu, ktory
    mijasz ...

    J.

  • 8. Data: 2020-04-16 15:08:21
    Od: z <...@...pl>

    Ty to jesteś GOŚĆ ;-)

  • 9. Data: 2020-04-17 09:43:11
    Od: k...@g...com

    Dzieki, swietna strona i swietny wskaznik dla oceny i porownania baterii.
    Niektore wyniki sa zaskakujace, np. zenujaco niski wskaznik dla Lg G6, slaby dla
    Galaxy S8, czy calkiem dobry dla Note 8.

    Jakie "wczesniejsze" flagowce warto jeszcze brac podvuwage? (Musza byc dostepne jako
    nowe)

  • 10. Data: 2020-04-17 14:12:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >G6,
    >slaby dla Galaxy S8, czy calkiem dobry dla Note 8.

    Hm, niby G6 zenujaco nisko, ale mam ... bateria dlugo starcza, tyle ze
    mam tam niewiele programow.
    A co mowi to "Custom rating" ? 72h - sa tam i telefony, co maja 23h
    ... choc sai takie, co maja 150, czy nawet 186

    Ciekawe te testy, ale
    - czas rozmow ... powinien wprost zalezec od pojemnosci baterii. A tu
    nowe, duze, wypasione modele maja tez duze baterie, bo ogolnie duzo
    pradu ciagna.
    ale w rozmowie to ciagnie nadajnik, reszta powinna malo.
    jesli cos sie mocno rozni ... skopali antene ?
    Duzo tez zalezy od odleglosci do BTS i przeszkod po drodze, tudzies
    rodzaju transmisji - jak oni to mierzyli ?

    -przegladanie www ... a jakiego rodzaju strony ? Przez wifi czy przez
    siec komorkową ?

    -ogladanie video - to powiedzmy bardziej porownywalne, ale znow: jak
    program ?
    skad dane - z pamieci, przez wifi, przez gsm ?

    naprawde sa telefony, co potrafia youtuba grac przez 20h, nawet
    niech bedzie przez wifi ?

    J.