  • Data: 2009-03-27 11:00:15
    Temat: Re: Zarzadzanie kodem w projekcie
    Od: "Megas" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michoo"
    > Darcs - prosty, sporo możliwości, momentami denerwujący, problem z
    > polskimi opisami łat (a źródła w haskelu).
    > Hg - też prosty, ma tortoise hg pod windę, spore możliwości.
    > Git - jak nie jesteś hackerem to poszukaj jakiegoś, żeby Ci skonfigurował.
    > Przed oskryptowaniem katorga - po oskryptowaniu ideał. Masa możliwości.

    Poczytałem troche w necie i na placu boju pozostaja Git i Hg.
    Czy ktos mial doczynienia z tymi narzedziami i mogby przedstawic swoje
    opinie na ich temat:
    1) Jak sie maja do nich narzedzia w stylu Merge, Diff czy rozwiazywanie
    konfliktow.
    2) Czy ktos uzywal wersji GUI dla nich?
    3) Idywidualne odczucia co do ich uzytkowania.