eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ? › Re: Zasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?
  • Data: 2010-06-23 23:57:34
    Temat: Re: Zasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4c22829e$0$19164$65785112@news.neostrada.pl...
    > Adam Szewczak wrote:
    >
    >> Bo jak dla mnie:
    >> kiedys byly zasadniczo mocniejsze i cichsze. obecnie to hmm jakies
    >> zastosowania specjalne, nie wiem ze silnik ma byc cichy, odpalac przy
    >> mrozach.
    >> Eksploatacja, jak ktos jezdzi po miescie ciagle zapalajac i gaszac
    >> pojazd - chyba benzynowy zdal by lepiej zadanie. Mniej czesci do
    >> zepsucia i mniejszy ich koszt ?
    >>
    >> Jakies inne uzasadnienie ?
    >
    > LPG? CNG?
    >
    > --

    CNG mi jeszcze przyszlo do glowy, bo Fiat ma takie pojazdy fabryczne,
    Mercedes, BTW smiesznie wyglada taki silnik benzyna 1.8 CNG w takim
    pojezdzie.
    Przy takim duzym samochodzie CNG jest bardziej sensowne, bo butle sa pod
    samochodem i wszystko jest fabrycznie dograne. Ale to moje zdanie.

    PZDr
    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: