    Date: Tue, 28 Apr 2015 15:29:00 +0200
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zatopiony w kamieniu mikroprocesor

    W dniu 2015-04-28 o 15:13, J.F. pisze:

    > Ale tez popelniasz jeden blad - doswiadczenie wskazuje ze jak juz sie
    > wyhoduja humanoidy z wielkimi mozgami, to biora sie za eksterminacje
    > innych gatunkow :-)

    Za mała próbka, żeby na tej podstawie wyciągać ogólne wnioski. :)

    > niehumanoidy beda mialy problem z wyksztalceniem cywilizacji technicznej.
    > Jak tu mlotek trzymac kopytkiem :-)

    A to niby chwytne kończyny może mieć tylko dwunogi, dwuręki humanoid,
    który porusza się w pozycji wyprostowanej? ;)

    Poza tym pisząc o antropocentryzmie miałem na myśli coś innego -
    stawianie naszego gatunku w centrum wszechświata, jakbyśmy mieli być
    ostatecznym celem jego istnienia. Człowiek jest zaledwie efektem procesu
    ewolucji, nie jego celem.