    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zbita szyba, a odszkodowanie z ZDW
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 9 Sep 2018 19:31:14 +0200

    Dnia Sun, 9 Sep 2018 00:49:29 +0200, Leszek Kowalski napisał(a):
> [...]
    > żądaniem zwrotu kosztów, ponieważ zanieczyszczenie drogi było bardzo
    > duże, co świadczyło o niechlujnej naprawie. W odpowiedzi dostałem pismo
    > (do wiadomości), które zarząd skierował do wykonawcy robót i w związku z
    > zawartą umową pomiędzy ZDW, a wykonawcą nakazał likwidację szkody.
    >
    > Kilka dni temu wykonawca robót przysłał do mnie pismo iż odmawia
    > zgłoszenia sprawy do swojego ubezpieczyciela, ponieważ naprawa wykonana
    > zgodnie z jakąś tam procedurą i były znaki. A to, że inny kierowca się
    > do nich nie zastosował to nie ich problem.

    a) kupic szybe za wlasne i zapomniec,

    b) udac sie do adwokata i przygotowac zgrabne pismo do ZDW,
    argumentujac, ze ZDW powinien wiedziec, ze kierowcy beda ignorowac
    znaki, wiec nie powinien pozwalac na naprawe w tej technologii, w
    zwiazku z czym ponosi wine.

    Uprzedzam ze opcja b) bedzie duzo drozsza :-)

    > Firma wykonująca usługi nie jest dla mnie
    > stroną w sprawie, więc z nimi dyskusja nie ma sensu chyba (swoją drogą
    > jakim prawem ZDW przekazał moje dane do prywatnej firmy?

    Latwo wykaze, ze mial w tym swoj interes prawny ... wiec teraz czytaj
    RODO czy mu to pozwala przekazac.
    GIODO tez mozesz naslac, moze np nie ma umowy na przetwarzanie danych
    :-)

    J.