  • 11. Data: 2009-09-22 10:27:55
    Temat: Re: Zdarzylo sie wam skasowac komus otwarte nagle drzwi?
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 22 Wrz, 10:41, amos <g...@g...com> wrote:
    > Kto w takiej sytuacji bedzie winny?

    w jedynym znanym mi (z opisu uczestnika na forum) przypadku policja
    przybyla na miejsce zdarzenia jednoznacznie uznala za winna
    wysiadajaca pasazerke
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 12. Data: 2009-09-22 10:37:45
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 22 Wrz, 12:12, amos <g...@g...com> wrote:
    > Oczywiscie nieprecyzyjnie sie wyrazilem.
    >
    > Mialem na mysli jazde srodkowym pasem powstalym pomiedzy pasami,
    > ktorymi jada puszki uzywanym powszechnie przez jednoslady a na ktorym
    > ktos przypadkiem namalowal jakas linie.

    w kanionie znaczy.

    > Czy mozna ja przekraczac?

    skoro nie można najeżdżać, to jak chcesz przekroczyć? Twój motor umi
    skakać? :)

    > Mozna, ale chyba w podczas przekraczania powinnismy wlaczac kierunek?

    ciągłą? czy my ciągle mówimy o ciągłej? nie można, nawet z
    kierunkowskazem. przerywaną tak, z kierunkowskazem.

    - gildor

  • 13. Data: 2009-09-22 10:39:27
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 22 Wrz, 12:27, jeszua <j...@g...com> wrote:

    > w jedynym znanym mi (z opisu uczestnika na forum) przypadku policja
    > przybyla na miejsce zdarzenia jednoznacznie uznala za winna
    > wysiadajaca pasazerke

    zadziwiłbyś nas tu, gdyby było inaczej

    Art. 45. 1. Zabrania się:
    3. otwierania drzwi pojazdu, pozostawiania otwartych drzwi lub
    wysiadania bez upewnienia się, że nie spowoduje to zagrożenia
    bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia;

    - gildor

  • 14. Data: 2009-09-22 10:42:42
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" napisał w wiadomości

    > W takiej Anglii np. to przed skrzyżowaniami przed linią dla
    > samochodów
    > są namalowane miejsca na jednoślady, ciekawe kiedy my dorobimy się
    > takiego
    > rozwiązania.

    Na rowery. Rowery.
    Pole position jest dobre, ale namalowany jest tam rower.

    Doczekamy się, jak ktoś będzie tego chciał - a będzie to zapewne w
    momencie, gdy rowery zaczną stanowić zauważalny procent ruchu
    drogowego.
    Zauważalny też przez innych kierowców nie tylko w dni Masy Krytycznej.
    I jak rowerzyści będą traktowani jak _pełnoprawni_ uczestnicy ruchu
    drogowego.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 15. Data: 2009-09-22 10:44:23
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "amos" napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...

    > Przy okazji zapytam o poruszanie sie po linii. Jak to jest? W
    > swietle
    > prawa mozna, nie mozna?

    -Co jest namalowane na srodku pasa dla motocykli?
    -Przerywana linia.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 16. Data: 2009-09-22 10:55:05
    Od: amos <g...@g...com>

    On 22 Wrz, 12:37, gildor <m...@g...com> wrote:
    > skoro nie można najeżdżać, to jak chcesz przekroczyć? Twój motor umi
    > skakać? :)

    > ciągłą? czy my ciągle mówimy o ciągłej? nie można, nawet z
    > kierunkowskazem. przerywaną tak, z kierunkowskazem.

    Niee no, przerywana ofkors ;)

    Co do ciaglej watpliwosci nie mam..

    amos

  • 17. Data: 2009-09-22 10:58:15
    Od: amos <g...@g...com>

    On 22 Wrz, 12:42, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Doczekamy się, jak ktoś będzie tego chciał - a będzie to zapewne w
    > momencie, gdy rowery zaczną stanowić zauważalny procent ruchu

    Rowerom to sie powinno trasy rowerowe budowac z nie pasy malowac.
    Szczegolnie przy naszej kulturze jazdy.

    Tez jezdze rowerem ulicami jesli _naprawde_ musze. Ale co sie wtedy
    strachu najem to moje.
    Osobiscie wole dostac mandat za jazde chodnikiem niz wyskoczyc na
    warszawskie ulice.

    amos

  • 18. Data: 2009-09-22 11:00:09
    Od: amos <g...@g...com>

    On 22 Wrz, 12:27, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:
    > "Pole position".

    Hmm, true. Glupio wyszlo...
    Moja kulpa.

    amos

  • 19. Data: 2009-09-22 11:09:48
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Leszek Karlik napisał(a):
    > są namalowane miejsca na jednoślady,

    z rozlanym olejem?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 20. Data: 2009-09-22 11:12:35
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    amos napisał(a):
    > Nikt nie kara za przejechanie owej
    > linii

    Ja wlasnie za to dostalem mandata, bo nic innego mondrzejszego na mnie
    nie mogli znalezc. Ale temu polucjanowi corke jakis harlejowiec
    przelecial albo co.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki