  • Data: 2018-03-12 19:47:25
    Temat: Re: Zegarki w AGD
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan RadoslawF napisał:

    > Nie mogą te gówniane gdzie konstruktor na wszystkim oszczędza
    > a użytkownik jest zdziwiony tymi oszczędnościami.
    > Kup radio nie za 50zł a za pięćset. Będzie pamiętało kanały
    > jak telewizory.

    A jaki konkretny model? Mam wprawdzie dość state, ale czołowej
    (podobno) firmy z tej branży i niepośledni typ, sporo droższe
    niż pięćset. Mówią, że teraz wszędzie rządzi marketing, ale to
    musi być ściema. Bo gdyby któryś napiszą "nasze radia pamiętają
    raz ustawione stacje", to bym pewnie kupił zaraz i zapamiętał
    producenta.

    --
    Jarek