    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zegarki w AGD
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 13 Mar 2018 21:16:34 +0100

    Dnia 13 Mar 2018 19:46:03 GMT, Mateusz Viste napisał(a):
> [...]

    A jak prad wroci ?

    > Zaczęło się od tego że ktoś powiedział "jak prąd wyjdzie, to muszę potem
    > latać po całym domu ustawiać godzinę na wszystkich sprzętach co zaczęły
    > migać 00:00". Na to posypało się kilka pomysłów jak to w idealnym świecie
    > mogłoby wyglądać gdyby tylko źli producenci nie byli takie liczygrosze.
    > Ostatecznie wynikło że to wcale nie taka prosta sprawa, jeśli ma być
    > dobrze, działać w każdej sytuacji i nie powodować dodatkowych kłopotów
    > producentowi i/lub dealerowi.

    Kiedys robili takie radio-zegarki. Widac bylo to na tyle uciazliwe, ze
    z czasem zaczely miec kwarc i baterie. I juz nie trzeba bylo latac.
    W kuchence nie przeszkadza ?

    P.S. Kiedys radia byly na kondensator zmienny.
    Potem przyszla synteza, pamieci cyfrowe ... a teraz chinczyki znow nas
    zalewaja najprostszymi. Ktore juz sie zreszta do niczego nie nadaja,
    bo za duzo stacji.

    > Moja - zapewne mocno naiwna - opinia jest taka, że świat byłby jednak
    > prostszy i przyjemniejszy gdyby wszyscy trzymali się czasu UTC i darowali
    > sobie zabawy z DST.

    Co by nie mowic - siedze czesto do polnocy.
    Godzina 8 dobra do pracy ... a latem to 4h zmarnowane.
    Sloneczko swieci w zaslony, a wieczorem sie prad marnuje.
    Ale zima odwrotnie.

    J.