  • Data: 2019-12-28 01:23:56
    Temat: Re: Zepsułem telefon.. potrzebny nowy
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, co jest powodem, ale ma włączoną przeglądarkę, WhatsApp, to
    > nawigacja już nie nadąża za autem :-).
    >
    > Powtarzam com usłyszał szukając telefonu, że 2 GB to mało.
    > Wyprowadźcie mnie z błędu jeżeli się mylę.

    2GB to mało na dzisiaj.
    Jak wejdziesz na alledrogo w telefony to masz sortowanie
    po wielkości RAMu. Sugerował bym minimum 3GB a jak cię stać
    to 4GB.
    Kolejna sprawa to akumulator, nie brał bym nic co ma mniej
    niż 4000 mAh.
    Dalej to już zgodne z własnymi preferencjami NFC, aparat,
    jakość dźwięku i inne jakże dla niektórych ważne funkcje
    dla innych będące niepotrzebnymi i mało znaczącymi pierdołami.