  • 1. Data: 2019-12-27 21:11:04
    Temat: Zepsułem telefon.. potrzebny nowy
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Poszedłem do mediaxxx i chciałem zobaczyć co kupić, ale obok był salon
    PLUS-a gdzie mam trzy tel. na firmę to pomyślałem, że zapytam czy coś
    można wziąć zanim obecna umowa się skończy.
    No i można. Cena/24 doliczana do obecnego abonamentu.

    Pani coś wspomniała o Moto G8 i Moto ONE. Ja zbytnio się nie orientuję
    na co patrzeć. Syn ma Motorole G5 i wydaje się ok. Ale może nie wiem
    czego mi brakuje :-)

    https://www.plus.pl/dla-firm/telefony/przedluz-umowe

    Tylko tu nie widzę cen. Pani z salonu powiedziała, że cena przez 24 msc.
    da wysokość doliczaną do abonamentu.

    Ktoś coś podpowie?

    Robert

  • 2. Data: 2019-12-27 21:31:00
    Temat: Re: Zepsułem telefon.. potrzebny nowy
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ktoś coś podpowie?
    No i właśnie zadzwonili z Plusa.
    Pan wywnioskował, że potrzebuję Samsung Galaxy A50.
    Wierzyć mu? :-)

    Robert

  • 3. Data: 2019-12-27 22:02:19
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > No i właśnie zadzwonili z Plusa.
    > Pan wywnioskował, że potrzebuję Samsung Galaxy A50.
    > Wierzyć mu? :-)

    A ja wnioskuję, że potrzebujesz ten:

    https://www.carrefour.pl/smartfon-xiaomi-redmi-7a-2-
    16gb-dual-sim-niebieski-blue

    --
    animka

  • 4. Data: 2019-12-27 22:11:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-27 o 22:02, Animka pisze:

    > A ja wnioskuję, że potrzebujesz ten:
    >
    > https://www.carrefour.pl/smartfon-xiaomi-redmi-7a-2-
    16gb-dual-sim-niebieski-blue

    2GB RAM-u. Żona ma telefon z taka ilością pamięci i się dusi.

    Robert

  • 5. Data: 2019-12-27 23:04:02
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 27.12.2019 o 22:11, Robert Wańkowski pisze:
    > 2GB RAM-u.

    Roberto, zdawałeś się człekiem *nieco* bardziej rozgarniętym:
    "Układ graficzny Adreno 505 Pamięć RAM 2 GB Pamięć wbudowana 16 GB"
    2 GB ma grafa, no i co tam piszą dalej?
    A poza tym, to użycie karty ?SD jest chyba możliwe, co?

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 6. Data: 2019-12-27 23:25:10
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/12/2019 22:11, Robert Wańkowski wrote:
    > 2GB RAM-u. Żona ma telefon z taka ilością pamięci i się dusi.

    Nawet jako programista miałbym kłopot zapełnić taką pamięć czymkolwiek
    uzytecznym w telefonie. Czy Twoja żona pisze aplikacje AI analizujące
    ruch porno w Europie, przelicza rotacje galaktyk ciemnej materii czy
    może obsuguje backend CEPIK i epuap jako backupowy serwer mobilny na
    swoim telefonie?

  • 7. Data: 2019-12-27 23:25:21
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    16gb-dual-sim-niebieski-blue

    > 2GB RAM-u. Żona ma telefon z taka ilością pamięci i się dusi.

    Karty pamięci nie używa? a karcie mam filmy, zdjęcia i inne duże pliki.
    Fakt, że mój telefon Samsung ma 4 GB pamięci. Jakoś nawet do tej pory
    nie sprawdzalam tego. Dopiero teraz zajrzałam. Zostało jeszcze dużo
    wolnej pamięci-ok.2 GB, a na na karcie pamięci wolne 1,58 GB.

    --
    animka

  • 8. Data: 2019-12-27 23:25:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-27 o 23:04, jaNus pisze:

> [...]
    > 2 GB ma grafa, no i co tam piszą dalej?
    > A poza tym, to użycie karty ?SD jest chyba możliwe, co?

    2 GB RAM-u, to z grafiką nie ma nic wspólnego. Poskąpili w opisie
    przecinków. :-)

    Nie wiem jak to dział, ale niektóre programy nie chcą wejść na kartę.
    Pewnie związane jest to z prędkością tejże, lub z możliwością fizycznego
    usunięcia.

    Robert

  • 9. Data: 2019-12-27 23:29:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Dec 2019 23:04:02 +0100, w <5e067fd2$0$526$65785112@news.neostrada.pl>,
    jaNus <p...@b...pl> napisał(-a):

    > Roberto, zdawałeś się człekiem *nieco* bardziej rozgarniętym:
    > "Układ graficzny Adreno 505 Pamięć RAM 2 GB Pamięć wbudowana 16 GB"
    > 2 GB ma grafa, no i co tam piszą dalej?

    :DD

    Telefon ma 2GB RAM-u.
    A nie karta.

  • 10. Data: 2019-12-27 23:36:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-27 o 23:25, heby pisze:

> [...]
    > ruch porno w Europie, przelicza rotacje galaktyk ciemnej materii czy
    > może obsuguje backend CEPIK i epuap jako backupowy serwer mobilny na

    Nie wiem, co jest powodem, ale ma włączoną przeglądarkę, WhatsApp, to
    nawigacja już nie nadąża za autem :-).

    Powtarzam com usłyszał szukając telefonu, że 2 GB to mało.
    Wyprowadźcie mnie z błędu jeżeli się mylę.

    Robert