  • Data: 2018-02-07 17:59:08
    Temat: Re: Zima
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:42362cb7-3e99-45d5-8219-6778f4497d62@go
    oglegroups.com...
    >Google ma potencjał do rozwiązań globalnych.
    >Waze ma 7 mln użytkowników i ciągle się rozwija więc tak myślę że oni
    >mogą rozwiązać ten problem.

    A ile z tego na polskich drogach ?
    Bo yanosik ... cos nie pokazuje ilu teraz zalogowanych, ale mam
    357-tys miejsce w rankingu a wszak nie jestem ostatni :-)

    Potencjal google owszem ma, ale w zasadzie podobnie jak kazda inna
    firma, skoro dane o mapach sie jakos upublicznily.
    Tylko yanosik bedzie mial slabe przebicie na inne rynki, a z kolei
    google ma jakby umiarkowana chec ponoszenia kosztow w Polsce - jakby
    trzeba posadzic jakiegos czlowieka, ktory o to dba ...
    Choc S5 pod Wroclawiem juz im sie na mapie pojawily, a to raptem
    miesiac po otwarciu.

    >Alternatywa oczywiście istnieje np Niemcy stawiają tablice
    >ostrzegawcze o korkach plus kamery które obserwują krytyczne miejsca
    >ale to w żadnym stopniu nie rozwiązuje problemu wypadku poza tymi
    >miejscami.

    Wystarczy ostrzezenie "wypadek za 5 km". plus dynamiczne ograniczenie
    do 120 :)

    No dobra, 5km to troche za duzo - zapomne o tych 120 :-)

    J.