  • Data: 2018-02-07 18:05:04
    Temat: Re: Zima
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p5fa02$j31$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 07.02.2018 o 16:59, J.F. pisze:

    >Ale to chyba z klików od użytkowników? Akurat tam musiałem to
    >wyłączyć, bo kretyni zgłaszali zaparkowane w zatoczkach samochody na
    >Wisłostradzie.

    No wlasnie - uzytkownicy chetnie zglaszaja.
    Hm ... a moze to aplikacja automatycznie zglasza ?
    Czy jednak taki na Wislostradzie godny zgloszenia ?

    >No właśnie - zresztą jak już wjedziesz w karambol, to może to być
    >niski priorytet w twoich zajęciach. To musi działać z automatu.

    Jak wjade, to akurat moze byc calkiem wysoki, ale i tak za pozno :-)

    >Ogólnie to jeszcze mocno niedopracowane. Przede wszystkim to musi być
    >bez klikania, tylko wszystko glosowo. Klikanie w czasie jazdy tak na
    >dobrą sprawę dyskwalifikuje rozwiązanie.

    Glos dziala tak sobie, za glosny samochod.
    Jeden klik bylby dobry, ale niestety trzeba wiecej.

    J.