eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłagodzone przepisy dot. badań technicznych › Re: Złagodzone przepisy dot. badań technicznych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!not-for-mail
    From: <9...@3...202044.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złagodzone przepisy dot. badań technicznych
    Date: Thu, 25 Oct 2012 20:20:44 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 57
    Message-ID: <1...@1...invalid>
    References: <k5qsd7$3ed$1@news.task.gda.pl> <k5r9gd$qh6$1@node2.news.atman.pl>
    <50813d21$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <k5rg3o$1l5$1@node2.news.atman.pl> <k5rk25$sh1$4@news.task.gda.pl>
    <k64303$viu$1@usenet.news.interia.pl> <k65ggm$1p9$1@node2.news.atman.pl>
    <k66cdt$lg1$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@1...invalid>
    <k66j8o$132$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@1...invalid>
    <k66pd9$bef$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@1...invalid>
    <Pine.WNT.4.64.1210241331500.3928@quad>
    <k69cgs$gpg$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@1...invalid>
    <k69ejj$k7b$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@1...invalid>
    <k69ioj$qva$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@1...invalid>
    <k69p8r$5te$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: newelite.bshellz.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: avenger.news.chmurka.net 1351189242 7915 46.4.214.112 (25 Oct 2012 18:20:42
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Oct 2012 18:20:42 +0000 (UTC)
    X-Name: Tomasz Nycz
    X-Authenticated-User: TomN
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2470007
    [ ukryj nagłówki ]

    qnick w
    <news:k69p8r$5te$1@usenet.news.interia.pl>:

    > W dniu 2012-10-24 23:55, (Tom N) pisze:
    >> qnick w
    >> <news:k69ioj$qva$1@usenet.news.interia.pl>:
    >>> W dniu 2012-10-24 21:42, (Tom N) pisze:
    >>>> Właśnie, bierzesz/przyjmujesz DR pomimo, że takowej czynności w
    >>>> rozporządzeniu nie opisano. Tak jak regulacji świateł.
    >>>> Wątpię co prawda, że zrozumiesz...
    >>> Jest identyfikacja porównanie zapisów w DR ze stanem faktycznym. Ciężko
    >>> coś porównać nie mając w ręce DR.
    >> I dlatego wyciąłeś:
    >> <cite>
    >>>> No i tu już się mylisz -- pierwsza czynność to przyjęcie DR (i kluczyka) od
    >>>> pacjenta, następna to...
    >>> Nie ma takiej czynności w dzienniku "pacjent" sam daje DR
    >> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^
    >>>> No skoroś taki praworządny, to rozumiem, że bierzesz DR
    >>> Dokładnie tak robię
    >> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >> </cite>
    >> Zaczynasz gubić sie w zeznaniach, stajesz się coraz bardziej niewiarygodny.

    > W którym miejscu to ze biorę DR "pacjent" sam daje, czy w tym że po
    > sprawdzeniu numerów i zapisów wpisuję do programu od razu. Też cytujesz
    > co Ci pasuje.

    >> Widzisz, w rozporządzeniu i ustawie jest o zatrzymaniu DR i tego ewentualnie
    >> mogłeś sie trzymać -- taka lista czynności, które diagnosta *musi* wykonać,
    >> ale nie ma tam ani słowa, że nie *może* wykonać więcej

    > No tylko żeby Ci nie zarzucili podczas kontroli że robisz niezgodnie z
    > ustalonym zakresem bo robisz więcej niż Ci każą.

    Mnie? A niby dlaczego mieliby coś zarzucać.

    >> na przegląd tyle razy telepią samochodem -- pomimo, że nie jest to w
    >> zakresie badań? I często wychodzi z tego telepania, że amortyzatory mają po
    >> 5% sprawności, ale nic mi nie mówią, tylko DR podbijają... Tak, pewnego dnia
    >> obok stała i przyglądała się ekipa kontrolująca SKP, i o dziwo -- stacja
    >> ciągle działa...
    > Sprawdzania sprawności amortyzatorów nie ma w zakresie okresowego.

    Czyli nie telepiesz?
    To po co w takim razie w "cenniku ministerialnym": 2.9 działania
    amortyzatorów jednej osi 14,00. Nie ma tam mowy o "oględzinach", tylko jest
    o "działaniu".
    Z tego na wprost wynika przecież, że przy ponownym badaniu -- spowodowanym
    wcześniejszym negatywem dla amorków -- powinieneś telepać, pisałeś przecież
    trzymasz się wytycznych ministra literalnie...

    Ale może napiszesz chociaż dlaczego w rozporządzeniu jest mowa o regulacji
    ciśnienia w oponach?

    --
    'Tom N'

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: