eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZlecenie - Odczyt parametrów pracy silnika (OBD2 via CAN) i przesyłanie ich na serwer (via GSM) › Re: Zlecenie - Odczyt parametrów pracy silnika (OBD2 via CAN) i przesyłanie ich na serwer (via GSM)
    From: "Sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zlecenie - Odczyt parametrów pracy silnika (OBD2 via CAN) i
    przesyłanie ich na serwer (via GSM)
    Date: Fri, 5 Feb 2010 17:10:54 +0100

    > A propos kodu.
    > Mam tu taki fragment do OBD2.
    > Nie sądzę, aby to był problem przekazać go zamawiającemu,
    > zwłaszcza, jeśli za niego zapłaci.
    > Nie uważam tego za skarb.

    Zamieszone przez Ciebie tak na oko 30 linijek to skarb może rzeczywiście nie
    jest. Ale
    aplikacja będąca wynikiem iluś tam tygodni czy miesięcy pracy to już imho
    skarbem jest, jako że
    jej stworzenie wymaga wydania dość konkretnych pieniędzy. Chyba, że gdzieś
    programiści pracują za darmo ?
    Ja tam takich rzeczy zatem nie rozdaję, ale może jestem aspołeczny :)

    Nikt tu nie "piętnuje" oferujących cokolwiek, a zwłaszcza pracę. Tyle, że
    czasem trzeba wskazać realia.
    Ale jeśli np. znajdzie się chętny, który ma w szufladzie taki projekt, który
    zrobił z nudów, i go udostępni koledze
    DariuszK, to proszę bardzo przecież. Tyle, że to - moim zdaniem - mało
    prawdopodobne jest...