  • Data: 2019-01-08 20:36:14
    Temat: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 13:08:40 UTC-6 użytkownik Marek S napisał:

    > Co innego akurat wyczytałem. Chodziło o przenoszenie dużego momentu
    > obrotowego. Automaty są (z nieznanych mi względów) ponoć dużo bardzie
    > przystosowane do tego.

    Niby jakim cudem?
    Kola zebate sa takie same. Nie sadze aby automaty byly _z_reguly_ projektowane na
    wieksze moce niz manuale.
    Niektore pewnie sa ale to nie regula.

    > Oczywiście - jeśli nie ma siły niszczącej, to nawet skrzynia zrobiona z
    > puszek po piwie wieki wytrzyma :-)

    I od tego zaczalem tlumaczenie ci co w Twoich wymaganiach sie nie trzyma kupy :)

    > Strasznie nie lubię angażować się w dyskusje o wyższości marki X nad Y,
    > gdzie często chodzi o wadliwy konkretny model a nie całą markę. Ale
    > poszukałem dla Ciebie.
    >
    > A co ja dostrzegam? Kilkuletnie amerykańskie auto, w którym przyciski
    > wytarte są do białego plastiku. Zresztą gdzieś to widziałem na YT -
    > użytkownik miał identyczne skojarzenia. Komuś cytowałem, czy nie Tobie?
    >
    > https://youtu.be/LG9isl95aIc?t=886
    >
    > Przez krótki czas miałem w 90tych latach Forda Thunderbirda SC 3.8l, coś
> [...]
    hunderbird-sc-38l-supercharged-v6-automatic-super-co
    upe-33k-miles.html

    > Jakiś lepszy model, z 2 turbinami, jedna byłą włączana elektrycznie
    > guzikiem w kabinie. Auto miało 5 lat. Czerwona tapicerka na większości
    > krawędzi była ... czarna. Przyciski powycierane. Wiem, że to były inne
    > czasy lecz taka dewastacja wnętrza w tak krótkim czasie nie jest do
    > przyjęcia.

    Zbaczasz z traktu dyskusji.
    Dyskutujemy na temat ogolny amerykanska vs europejska technika z azjatami w tle.

    Mam ci wkleic wynik zapytania w youtube o tresci "zgnity"?

    Podumaj nad wnioskiem o ktory prosilem. Nie jest trywialny ale ciekawy.