eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana sposobu jazdy? › Re: Zmiana sposobu jazdy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zmiana sposobu jazdy?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <d...@g...com>
    <p8bh1q$a0l$1@node2.news.atman.pl>
    <5aa950e6$0$31372$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8c5ia$scq$1@node2.news.atman.pl>
    <i...@4...net>
    <p8empg$6ut$1@node2.news.atman.pl>
    <9npzj4lupglk$.ihwnq5nkl59x$.dlg@40tude.net>
    <p8fper$4lq$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <p8g2v8$4lq$5@node2.news.atman.pl> <p8k4ba$nha$1@node1.news.atman.pl>
    <p8kvb3$ql8$3@node2.news.atman.pl> <p8lmu8$9d4$1@node1.news.atman.pl>
    <p8lngh$sr6$7@node1.news.atman.pl> <p8o92c$q6k$2@node1.news.atman.pl>
    <p8ocj0$t7e$2@node2.news.atman.pl> <p8p1vl$hkk$1@node2.news.atman.pl>
    <p8p4jj$lh3$1@node1.news.atman.pl> <p91b1p$nk6$1@node1.news.atman.pl>
    <6eswrd4kpeqz$.1ojcv79w33zlv$.dlg@40tude.net>
    <p95u3f$870$4@node2.news.atman.pl>
    Date: Sat, 24 Mar 2018 18:09:22 +0100
    Message-ID: <7n0pq8odp2zh$.rp44k6pg449f$.dlg@40tude.net>
    Lines: 30
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1521911346 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31362 82.143.187.50:49728
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 492248759
    X-Received-Bytes: 3063
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627255
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 24 Mar 2018 17:24:16 +0100, Cavallino napisał(a):
    > W dniu 24-03-2018 o 10:05, J.F. pisze:
    >>> W moim aucie jest tak, że przy ok. 180km/h obroty są rzędu 3000.
    >>> Przełączenie z niższego biegu na wyższy następuje przy ok 140km/h. Gaz
    >>> wciśnięty do dechy. No i potwierdziło się, że bardzo zauważalna jest
    >>> różnica w nabieraniu prędkości ze 140->160 vs 160->180. Ilekroć
    >>> skupiałem się na tym, to zawsze okazywało się iż ten drugi zakres
    >>> zajmował mniej czasu jakby nie liczyć. Okazało się, że nie jest to
    >>> jednak odczucie rosnącego przyspieszenia (jak domniemałem) lecz
    >>> fizycznie wzrastającej prędkości. Czuć to "w fotelu" nawet. W okolicach
    >>> 160km/h czuć narastające wciskanie w fotel. Zabij mnie, ale nie potrafię
    >>> tego wytłumaczyć. Okolice 2200-2800 obr (może 3000 - ciężko powiedzieć)
    >>> dają większe przyspieszenie niż wyższe lub niższe obroty.
    >>
    >> Dziwne troche.
    >> To ten silnik ?
    >> https://drive.google.com/file/d/15hIvlD03Y8LmQI4GCyy
    JySCzLlA4k8Tz/view
    >>
    >> co to za dwa wykresy ?
    >>
    >> Jak rozumiem - maksymalny moment masz w okolicach 2500 rpm.
    >> Czyli gdzies przy 150km/h. Do tych 3000 rpm moment wciaz wysoki.
    >> Ale opory powietrza rosna, i 160-180 powinno byc gorzej.
    >
    > Ale turbo dmucha mocniej, to i efekt lepszy.

    Masz wykres z hamowni - ponad 160 moment jednak mniejszy.
    A bieg ten sam ... chyba ten sam, bo cholera wie co to za skrzynia.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: