eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana sposobu jazdy? › Re: Zmiana sposobu jazdy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zmiana sposobu jazdy?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <d...@g...com>
    <p8c5ia$scq$1@node2.news.atman.pl>
    <i...@4...net>
    <p8empg$6ut$1@node2.news.atman.pl>
    <9npzj4lupglk$.ihwnq5nkl59x$.dlg@40tude.net>
    <p8fper$4lq$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <p8g2v8$4lq$5@node2.news.atman.pl> <p8k4ba$nha$1@node1.news.atman.pl>
    <p8kvb3$ql8$3@node2.news.atman.pl> <p8lmu8$9d4$1@node1.news.atman.pl>
    <p8lngh$sr6$7@node1.news.atman.pl> <p8o92c$q6k$2@node1.news.atman.pl>
    <p8ocj0$t7e$2@node2.news.atman.pl> <p8p1vl$hkk$1@node2.news.atman.pl>
    <p8p4jj$lh3$1@node1.news.atman.pl> <p91b1p$nk6$1@node1.news.atman.pl>
    <6eswrd4kpeqz$.1ojcv79w33zlv$.dlg@40tude.net>
    <p95mq6$trj$1@node1.news.atman.pl>
    <1kwoc45it30bh$.hktyh216e0rz.dlg@40tude.net>
    <p964h6$b50$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sat, 24 Mar 2018 21:40:08 +0100
    Message-ID: <18o9xv1e44z83$.8paq0spny8xb$.dlg@40tude.net>
    Lines: 42
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1521923992 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31361 82.143.187.50:52092
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 965250369
    X-Received-Bytes: 3070
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627281
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 24 Mar 2018 19:13:57 +0100, Marek S napisał(a):
    > W dniu 2018-03-24 o 16:53, J.F. pisze:
    >> Miedzy silnikiem a skrzynia bylo cos podobnego ?
    >> https://revmaxconverters.com/product/zp-5hp24-torque
    -converter/
    >
    > Widziałem to coś w autach, w których skrzynie wyjęto. To jest ten owiany
    > złą sławą dwumas? U mnie go nie ma.

    To jest konwerter momentu, zwany tez przekladnia hydrokinetyczna.
    Dawniej typowy skladnik automatu ... niestety z natury rzeczy traci
    troche mocy ... sporo nawet

    >> A moze od silnika ida dwa wały ... niestety jeden w drugim, wiec
    >> kiepsko widac.
    >
    > Nie od silnika :-D Wały są do napędzania kół przecież.

    A do napedzania skrzyni co jest ?

    >> A to sprzeglo to w skrzyni ?
    > Te 3 sprzęgła stanowią integralną część skrzyni.

    W DSG/DCT jest jeszcze podwojne sprzeglo przy silniku.
    No i dwa walki do skrzyni - ale jeden w drugim.

    > Podziwiam
    > inżyniera, który to zaprojektował. :-) Jednocześnie współczuję - bo gdy
    > elektryki (wreszcie) nastaną, to pracę straci :-)

    niekoniecznie - w elektrykach tez moze sie przydac.
    Poza tym przekladnie do wiatrakow trzeba projektowac :-)

    >> https://www.youtube.com/watch?v=gu7APi6dKP0
    >> to staroc ... ale tu komputer ciagnie obroty do konca.
    >
    > U mnie jest podobnie, co nie znaczy, że optymalnie. Zwróć uwagę, że
    > prędkościomierz tu spowalnia ~liniowo wraz z prędkością. U mnie tak nie
    > jest.

    Cud jakis :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: