  • 1. Data: 2010-01-07 20:29:35
    Temat: Zmiany na motokrainie
    Od: Sławo <s...@g...com>

    Witam

    Jakiś czas temu pisałem o portalu motocyklowo-społecznościowym
    www.motokraina.pl
    Od tamtego czasu na stronie pojawiło się sporo nowych funkcji i
    ulepszeń, najważniejsze z nich:
    - forum
    - artykuły
    - ranking firm
    - zdjęcie miesiąca
    - newsy z poszczególnych miejscowości
    - mapa użytkowników

    Ogólnie stronka się rozwija, przybywa nowych użytkowników między
    innymi dzięki tym z was którzy się zarejestrowali, za co serdecznie
    dziękuję ;]
    Przy dobrych wiatrach przed sezonem stanie się główną platformą do
    wymiany informacji i zdjęć ze zlotów motocyklowych

    pozdrawiam,
    Sławo

    ---
    http://www.motokraina.pl/motocykle

  • 2. Data: 2010-01-07 21:46:08
    Temat: Re: Zmiany na motokrainie
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    A pierwszy raz wszedlem i sobie poogladalem, ogolnie wrazenie spoko ale ...
    Chlopie nie wiem kto moderuje te artykuly, ale dobrze by bylo, zeby tam
    bzdur w poradnikach nie pisali
    np w artykule: Międzygaz (Przegazówka)

    cytat:
    wcisnieciu klamki) bo nie wchodzą po każdym biegu trzeba puścić
    sprzęgło...np 5 sprzęgło 4 sprzęgło 3 <<<

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 3. Data: 2010-01-07 21:59:55
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 7 Sty, 22:46, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wcisnieciu klamki) bo nie wchodzą po każdym biegu trzeba puścić
    > sprzęgło...np 5 sprzęgło 4 sprzęgło 3 <<<

    Z tym sie akurat nie zgodze, zapraszam do mnie na Deauvilke - sprobuj
    zrzucic
    za jednym zamachem z piatki na jedynke. Jak sie uda, stawiam browara.
    Zeby nie bylo - moto regularnie przegladane w Motoriscie. W sportach
    dziala to lepiej,
    ale nie jestem przekonany, czy jest zdrowe dla niesynchronizowanej
    skrzyni.

    Pozdro,
    --
    Lukasz B
    (jeszcze) NT650V, WAW

  • 4. Data: 2010-01-07 22:15:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 7 Sty, 22:59, LukeB <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > dziala to lepiej,
    > ale nie jestem przekonany, czy jest zdrowe dla niesynchronizowanej

    A jak sobie wyobrażasz synchronizowanie skrzyni kłowej? :-) Co to za
    różnica czy puścisz sprzęgło czy nie jak już wbijesz bieg? Z
    przegazówkami też nie dajesz rady? No chyba że skośnookie coś tam
    nacudowali.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-01-07 22:18:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    AZ pisze:

    > A jak sobie wyobrażasz synchronizowanie skrzyni kłowej?

    normalnie. Lewa reka, prawa reka, lewa noga. Trzeba umiec
    zsynchronizowac. Ale widocznie wielu nie umie skoro pojawia sie problem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2010-01-07 22:27:34
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-01-07 22:59, LukeB pisze:

> [...]
    > dziala to lepiej,
    > ale nie jestem przekonany, czy jest zdrowe dla niesynchronizowanej

    Mi bardziej chodzilo o redukcje 2,3 biegow. Dwa to swobodnie przy jednym
    miedzygazie, a jak sie wkurwie to i 3 potrafie np przy 120 z 6 na 3 sie da.

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 7. Data: 2010-01-07 23:04:07
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > normalnie. Lewa reka, prawa reka, lewa noga. Trzeba umiec zsynchronizowac.
    > Ale widocznie wielu nie umie skoro pojawia sie problem.

    Ogień pl.rec.motocykle ogień, chłopak nadał temat o portalu a pier..icie o
    skrzyniach, na tej grupie nigdy nie jest na temat.. nigdy :) chociaż o
    dupach by były te OT

  • 8. Data: 2010-01-07 23:34:28
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-07 22:59:55 +0100, LukeB <g...@o...pl> said:

> [...]
    > zrzucic
    > za jednym zamachem z piatki na jedynke. Jak sie uda, stawiam browara.

    A ja Ci skrzynkę jak się nie uda. No może z 1 bym nie szalał, ale do 2
    spokojnie. BTW - wiesz że przy skrzyniach niezsynchronizowanych biegi
    najlepiej wchodzą przy stosownej dla nich prędkości obrotowej koła?

    de Fresz

  • 9. Data: 2010-01-07 23:37:26
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-08 00:04:07 +0100, "maverik" <b...@o...pl> said:

    > Ogień pl.rec.motocykle ogień, chłopak nadał temat o portalu a pier..icie o
    > skrzyniach, na tej grupie nigdy nie jest na temat.. nigdy :) chociaż o
    > dupach by były te OT

    Wspaniała krytyka z pod palców człowieka, który najpierw oficjalnie się
    obraził na cały ten beznadziejny preclowy grajdowłek i poszedł do innej
    piakownicy, a później mimochodem jakby wrzuca co jakiś spamik swojej
    działalności. Wiem, świnia ze mnie, że tak wytykam, ale bawi mnie
    świętojebliwe oburzenie w Twoich ustach. Eeee, palcach.

    de Fresz

  • 10. Data: 2010-01-07 23:41:55
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 7 Sty, 23:27, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:
    > Mi bardziej chodzilo o redukcje 2,3 biegow. Dwa to swobodnie przy jednym
    > miedzygazie, a jak sie wkurwie to i 3 potrafie np przy 120 z 6 na 3 sie da.

    Z redukcja 2-3 biegow na jednym miedzygazie nie ma najmniejszych
    problemow.
    Wot, nie dogadalismy sie.

    Ze swojej strony koncze OT.

    Pozdro,