    From: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Zmiany w DSL'u ??
    Date: Mon, 31 Mar 2003 07:35:28 +0000 (UTC)

    On Sun, 30 Mar 2003 14:07:53 +0000 (UTC) I had a dream that Gilder
    <g...@i...pl> wrote:
    >Jak sądze nie jestem jedyny, ale od rana widze że jestem na innym routerze,
    >tym razem zamiast w Łodzi to w Krakowie, jak sądzicie, czy dopiero teraz
    >przerzucili tą usługe na "nowe" routery, czy też zwiększyli ich liczbe, aby
    >je troszke odciążyć i zmienili przydział użytkoników ???, Ciekawe czy taka
    >zmiana wpłynie na poprawe jakości usługi.

    Ja mam w Krakowie i byłem już podpięty do Olsztyna, Warszawy i Krakowa,
    ale znam ludzi z Krakowa, co mieli Łódź albo Katowice :)
    Dziś rano zainstalowali nowy ruter i pewnie jesteś do niego też
    podłączony.
    Powinno się teraz już nic nie wieszać, na razie nie wiem, czy się im udało,
    bo to pierwsze godziny dopiero na ich nowym ruterze mojego łącza.