    From: Gilder <g...@u...to.interia.wytnij.pl.to.tez>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Zmiany w Neostradzie.
    Date: Mon, 30 Aug 2004 21:00:33 +0200

    Dnia 2004-08-30 20:17, Użytkownik Rafal Rabczuk napisał:
    > Użytkownik "Marek Moskal" <m...@i...p-l> napisał w wiadomości

    > nie bede przeciw ani za..... po prostu neostrada dla przecietniaka - da rade
    > i bez problemu (ale napewno nie ta 1024!!) ale dla bardziej wymagajacych....
    > to napewno nie trafi.....
    >
    > co ciekawe.... zalatwiam podpisanie umowy o neostrade juz od okolo 4 dni...
    > niestety ciagle jestem zwodzony i zwodzony .... a czesu coraz mniej.....czas
    > minie a ja zostane z SDI....
    >
    > mam w sieci jakies 50 komputerow (placowka edukacyjna) ja nie dostane
> [...]

    Nie narzekaj, na 50 komputerów to albo porządne łącze 2Mbity, albo brak
    netu, a poza tym jest jeszcze DSL 500 za 209 zł ( jako placówka
    oświatowa na pewno bez VATu), uważasz że 49 zł więcej to dużo ?? skoro
    nie stać was na szybkie porządne łącze to trzeba brać co dają. W tej
    chwili jeśli nie masz pod nosem Netii albo Dialogu to nic nie wymyślisz.

    I przestańcie już marudzić na ten temat, bo to chyba nie bardzo jest
    problem Polskiego Internetu, a jedynie garstki ludzi, którym jak sie
    dało palec to by wzięli całą ręke.

    EOT.