    From: Wiesiek <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Zmiany w Neostradzie.
    Date: Thu, 02 Sep 2004 08:36:53 +0200
    <ch4fp5$jgt$2@inews.gazeta.pl> <s...@l...eu.org>
    <f...@4...com>
    <ch52u9$rie$1@inews.gazeta.pl>

    On Wed, 01 Sep 2004 20:03:58 +0200, VoMi7
    <v...@N...altanet.pl> wrote:

    >dokladnie, jeszcze pamietam z czasow jak sie uczylem w LO moj nauczyciel
    >to byla 2 klasa okolo zapytany przezmnie o jakas ze spraw zwiazanych z
    >linuxem odpowiedzial ze "on nie musi sie na tym znac bo ma od tego
    >swoich ludzi" pozniej sie okazalo ze ten jego czlowiek to moj kumpel o
    >rok starszy.
    Co jak co... to ciekawy motyw.
    Ja jednak pamietam jak firma JTT dala jednej szkole "pracownie
    prezydencka". Bylo to 15 PC-tow z winXP + serwer na SBSie.
    Cala siec byla skonfigurowana tak, by podlaczyc SDI, wpisac log/haslo
    i mialo dzialac. Hasla byly tak ciekawie ulozone (administracyjne) o
    tak: qazxsw (sam zobacz jak to wyglada na klawiaturze). Kobieta za nic
    tego hasla nie chciala zmienic. Czemu? Bo jak z ministerstwa wpadna na
    kontrole to zeby hasla pasowaly jakie dali :)))))
    Ofc wlamow bylo sporo.

    Jednak ciekawi mnie inna rzecz... czy SDI wystarczylo by na 15
    komoterow? Trzeba by bylo doliczyc jeszcze jakies 10 jako sekretariat
    + dyrektor, kadry, biblioteka. No nie wiem... przy lekcji np o
    zakladaniu kont darmowych to raczej nieco za malo zeby sie moc gdzies
    dostac.
    Choc znalem pacjenta ktory sie opiekowal komputerami i mowil ze
    "znosnie chodzi" :)

    --
    Wiesiek