  • Data: 2004-09-07 14:02:46
    Temat: Re: Zmiany w Neostradzie.
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/7/04 2:53 PM, januszek wrote:

    > http://hacking.pl/news.php?id=4259
    >
    > Prosze, widac w Ministerstwie czytaja Polipa ;PPP

    Kolejny chwyt marketingowy tepsy. Ciekaw jestem ilu uczniów "zarażonych"
    surfowaniem po sieci w szkole zacznie drążyć brzuch rodzicom przed
    mikołajem albo gwiazdką (w sumie taki rodzaj reklamy wydaje mi się chyba
    jednym z najtańszych - koszta minimalne i spora rzesza odbiorców).

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    UIN 10619942 http://kaczor.devon.pl/ppptfkkb.html
    #konik_bujany@IRCnet Pierwszy Polski Prątkująco-Trzcionkujący Fan Klub