    From: "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Zmusic TP SA
    Date: Tue, 24 Jun 2003 05:54:45 +0000 (UTC)

    Użytkownik "Jakub Zukowski" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:bd79n8$9uc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > nie wiem jak zmusic TP SA aby naprawili mi SDI. Chodiz o to ze od 6 dni
    SDI
    > wiesza sie doslownie co 10 minut ! Czasami i restrartowanie polaczenia nie
    > pomaga. Codzienie zglaszam awarie ale cos olewaja. Raz przyszedl monter
    > wymienil terminal i poszedl lecz nic to nie dalo. Sprawdzali linie tez OK.

    Moze to byc problem z programami p2p typu eDonkey, eMule i chyba takze
    nowe wersje Kaazy - otwieraja one naprawde duzo polaczen i podobno
    sprzet na polkach w centrali nie wytrzymuje tego. U mnie objawialo sie to
    naglym "zdychaniem" polaczenia, modem sie nie rozlaczal, ale transfer
    stopniowo spadal do zera a w okienku stanu polaczenia w Win pokazywalo
    tylko setki bledow. Pomagalo zrestartowanie polaczenia ale problem
    oczywiscie
    zaraz wracal po uruchomieniu programiku do p2p. Dzwonilem 2 razy do TPSA
    ale oni nic nie potrafili na to poradzic albo zwyczajnie olewali sprawe. Na
    szczescie kumpel znalazl mi przyczyne tego problemu na jakims forum...

    Pozdrawiam
    Piotr