  • 1. Data: 2003-06-23 20:32:06
    Temat: Zmusic TP SA
    Od: "Jakub Zukowski" <n...@n...com>

    Witam,
    nie wiem jak zmusic TP SA aby naprawili mi SDI. Chodiz o to ze od 6 dni SDI
    wiesza sie doslownie co 10 minut ! Czasami i restrartowanie polaczenia nie
    pomaga. Codzienie zglaszam awarie ale cos olewaja. Raz przyszedl monter
    wymienil terminal i poszedl lecz nic to nie dalo. Sprawdzali linie tez OK.
    Ostatnio to wogule nic nie robia. Ja dzwonie mowie ze sdi dalej nie
    naprawione mam logi systemowe oni: Dobrze zajmiemy sie tym. No fajnie... po
    0 minutach zadzownila Pani spytac sie czy telefon juz dziala bo dostali
    zgloszenie ze teefon nie dziala :/ grr... Nie wiem jak zmusic ich do
    roboty..

    --
    Pozdrawiam,

    Jakub Zukowski
    Vente Poland
    tel. +48 501 065 632
    mail. z...@c...com

  • 2. Data: 2003-06-24 05:54:05
    Temat: Re: Zmusic TP SA
    Od: Michał Rolka <m...@t...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Jakub Zukowski wrote:

    > nie wiem jak zmusic TP SA aby naprawili mi SDI. Chodiz o to ze od 6 dni SDI
    > wiesza sie doslownie co 10 minut ! Czasami i restrartowanie polaczenia nie
    > pomaga. Codzienie zglaszam awarie ale cos olewaja.

    Znajdź współużytkowników z tej samej półki i zapytaj, czy mają to samo.
    Jeśli tak, to przypuśćcie zmasowany atak na BOK. Miałem podobną sytuację
    (z częstym wieszaniem połączenia), ale zgłaszało to kilka osób aż został
    zmieniony osprzęt na koncentratorze.

    Michał

  • 3. Data: 2003-06-24 05:54:45
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Jakub Zukowski" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymienil terminal i poszedl lecz nic to nie dalo. Sprawdzali linie tez OK.

    Moze to byc problem z programami p2p typu eDonkey, eMule i chyba takze
    nowe wersje Kaazy - otwieraja one naprawde duzo polaczen i podobno
    sprzet na polkach w centrali nie wytrzymuje tego. U mnie objawialo sie to
    naglym "zdychaniem" polaczenia, modem sie nie rozlaczal, ale transfer
    stopniowo spadal do zera a w okienku stanu polaczenia w Win pokazywalo
    tylko setki bledow. Pomagalo zrestartowanie polaczenia ale problem
    oczywiscie
    zaraz wracal po uruchomieniu programiku do p2p. Dzwonilem 2 razy do TPSA
    ale oni nic nie potrafili na to poradzic albo zwyczajnie olewali sprawe. Na
    szczescie kumpel znalazl mi przyczyne tego problemu na jakims forum...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2003-06-24 05:56:11
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Jakub Zukowski wrote:
> [...]
    > sie czy telefon juz dziala bo dostali zgloszenie ze teefon nie dziala
    > :/ grr... Nie wiem jak zmusic ich do roboty..

    3 awarie od poczatku SDI w Warszawie - zawsze skutkuje 1 z ponizszych
    rozwiazan:

    - 9696 (jezeli nie to 912 chyba - Interwencyjne Biuro Napraw)
    - "telefon na centrale"
    - kierownik BOK

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2003-06-24 05:56:29
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam>

    .
    > Nie wiem jak zmusic ich do roboty..

    moze wlasnie wprowadzono w Twojej okolicy 'promocje' neostrady i tym
    sposobem chca Cie zachecic do zmiany uslugi?

    --
    kasza

  • 6. Data: 2003-06-24 10:47:31
    Od: "Jakub Zukowski" <n...@n...com>

> [...]
    > Jeśli tak, to przypuśćcie zmasowany atak na BOK. Miałem podobną sytuację
    > (z częstym wieszaniem połączenia), ale zgłaszało to kilka osób aż został

    Tylko ze ja jako jedyny kozystam z tej polki :)

  • 7. Data: 2003-06-24 10:47:35
    Od: "Jakub Zukowski" <n...@n...com>

    > Moze to byc problem z programami p2p typu eDonkey, eMule i chyba takze
    > nowe wersje Kaazy - otwieraja one naprawde duzo polaczen i podobno
    > sprzet na polkach w centrali nie wytrzymuje tego.
    Ja osobiscie kazaa nie uzywam - uzywaja inni uzytkownicy ale do tej pory
    bylo ok.

    > U mnie objawialo sie to
    > naglym "zdychaniem" polaczenia, modem sie nie rozlaczal, ale transfer
    > stopniowo spadal do zera a w okienku stanu polaczenia w Win pokazywalo
    > tylko setki bledow.
    Dokladnie tak samo... SDI nadal bylo polaczone a pransfer malal do zera,
    kazaa sie rozlaczajla i trzeba restratowac polaczenie.

    Sprubuj mi znalezdz te rozwiazanie.

  • 8. Data: 2003-06-24 10:47:40
    Od: "Jakub Zukowski" <n...@n...com>

    > Witam,
    >
    > 3 awarie od poczatku SDI w Warszawie - zawsze skutkuje 1 z ponizszych
    > rozwiazan:
    >
    > - 9696 (jezeli nie to 912 chyba - Interwencyjne Biuro Napraw)
    Robie to codziennie.

    > - "telefon na centrale"
    U mnie centrala jest pusta. Nikogo przy niej nie ma.

    > - kierownik BOK
    Nie probowalem :)

  • 9. Data: 2003-06-24 10:47:44
    Od: "Jakub Zukowski" <n...@n...com>

    > moze wlasnie wprowadzono w Twojej okolicy 'promocje' neostrady i tym
    > sposobem chca Cie zachecic do zmiany uslugi?
    Gdyby byla Neo u mnie to bym napewno zmienil ale niestety nie ma takiej
    mozliwosci :)

  • 10. Data: 2003-06-25 06:21:15
    Od: "Brodi" <m...@p...onet.pl>

    Rozwiązanie jest proste . Rozumiem że masz dzielone łącze . Wypnij
    wszystkich oprócz siebie i ssaj z ftp najlepiej cały dzień . Jeśli wszystko
    będzie OK to masz odpowiedż - być może to kazossacze . Jeśli nie to jedna
    możliwość wypada . Następnie zainstaluj u siebbie kaze i testuj .
    Testowanie połączenia przy podłączonych innych userach nie ma najmniejszego
    sensu .
    Zdrowy rozsądek i nadmiar szarych komórek mile widziany :-)) .

    --
    MadMax81 (małpka) poczta.onet.pl