    Date: Tue, 08 Jul 2014 16:16:40 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: "Znaki Specjalne" w SMS

    W dniu 2014-07-08 15:57, MichaelData(R) pisze:
    > Trybun wydumał(a) w news:53bbf5d1$0$2225$65785112@news.neostrada.pl :
    >
    > K...wa człek, MYŚL! Chodzi o ZNAK (k..wa) SIEDMIOBITOWY (k...wa) a nie
    > o literki! W SmS mozna wysłac 160 znaków 7 bitowych i nikogo nie
    > obchodzi jakie esy-floresy tam nabazgrasz. Wiem ze dla Ciebie pojecie
    > znaku 7 bitowego to czysta abstrakcja ale to nie moja wina ani operatora.

    Kolejny mądry mądrością Wiki. I nie to mnie przeraża, ale bezgraniczne
    dawanie wiary propagandowym bzdurom jakie tam są wypisywane. Pomyśl
    logicznie - co ma jedna kreska przy literze że aż tak zmienia charakter
    znaku, że obcina o połowę wartość?
    I niedyskretne pytanie - rozgłaszasz już na około z mądrą mina że
    Guevara to nie bojownik o sprawiedliwość społeczną a bezwzględny morderca?