  • Data: 2013-10-06 22:39:19
    Temat: Re: Znakowanie samochodu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
> [...]
    -gps-logger-gsm-i3602273313.html

    > Takie urządzenie potraktować, według mnie, należy jako wyrzucone
    > pieniądze. najlepiej jak się nigdy nie przyda. Nikogo nie mam zamiaru
    > śledzić. Ale jak zadzwoni do mnie mój samochód ze właśnie jedzie, a
    > ja mam kluczyki w kieszeni. To już się takie pudełko przydało. Kiedyś
    > można było samochód ukraść i od razu go rozbierać. Teraz trzeba go
    > ustawić na kwarantanne na kilka dni. Bo może takie cuś mieć
    > zainstalowane. I w przeciągu krótkiego czasu może się nie da dojść
    > gdzie zamontowane i wyłączyć.

    złodzieje potrafią sobie poradzić z takimi badziewiami...

    po pierwsze musi być zamontowane w miejscu gdzie będzie w stanie odbierać
    sygnały (bardzo słabe) z satelitów GPS. Jeśli nie odbierze to kupa bo
    niczego nie pokaże. Można łatwo załatwić takiego gada wsadzając brykę do
    blaszaka.

    mam grube wątpliwości co do tego czy takie coś może być sensowne za tę kasę.

    Może kolega kogutek kupi i zrecenzuje popierając sie dowodami w postaci
    filmów i wydruków.