    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Znalezienie przerwy w kablu
    Date: Sat, 19 Nov 2016 00:16:01 +0100
    Sender: r...@n...agh.edu.pl

    Hello J.F.,

    Friday, November 18, 2016, 6:08:35 PM, you wrote:

    > Tylko ze jesli chodzi o WN, to jest przetwornica zaporowa/fly-wheel.
    > I takie 100V 3055 prawdopodobnie osiagnie.
    > 200V juz nie powinien.

    W standardzie PAL/SECAM masz czas powrotu plamki 8us i czas
    ,,ładowania" rdzenia 56us. Wychodzi dokładnie 96V przy zasilaniu 12V -
    takie napięcie bezpośrednio typowy 2N3055 raczej nie wytrzyma.
    Oryginalne w latach 70-tych wytrzymywały ale potem na rynku pojawiło
    się mnóstwo podróbek.

    --
    Best regards,
    RoMan