    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Znalezienie przerwy w kablu
    Date: Sat, 19 Nov 2016 22:11:11 +0100

    W dniu 2016-11-17 o 21:45, Desoft pisze:

    > Użytkownik "Kamil" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Coś nie tak z tymi zębami...
    > Elektronika WŁ100 - tranzystor odchylania GT905A - 60V, 7A germanowy.

    Ale Kamil ma rację, w duzych TV chodziły w stopniu mocy WN tranzystory
    wysokonapięciowe w zależności od przekątnej były od 800v do nawet 1700V,
    małych przenośnych TV zasilanych najczęściej z 12V chodziły różne
    "wynalazki" z 2n3055 na czele, sam mam jeszcze takie moduły z tv neptun.
    Jako że najczęściej padały duże tv bo było ich najwięcej to z takimi w
    servisie się najczęściej spotykał, więc nie ma żadnej sprzeczności w tym
    co pisze.

    --
    Pozdr

    Janusz_K