    From: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znowu "z" uczepił się.
    Date: Thu, 22 Mar 2018 07:35:44 +0000 (UTC)
    <5ab16d25$0$1003$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8rr72$ien$1@news.mixmin.net>
    <5ab173f1$0$992$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8ti3p$6al$2@news.vectranet.pl>
    <5ab24d24$0$31349$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8tjj3$6al$3@news.vectranet.pl>
    <5ab264f7$0$1009$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia 21.03.2018 z <...@...pl> napisał/a:

    > Czyli nikomu nie wadzi na rondzie jak mruga? :-)

    Czy _nikomu_ to nie mogę się wypowiedzieć.

    Mnie nie przeszkadza, tak jak i ci, którzy
    koniecznie się dzieckiem, czy też byciem
    jahwochwalcą, muszą pochwalić.

    Nie jest to formalnie zgodne z PoRD, zresztą tak jak
    np. dziękowanie z użyciem kierunkowskazów, choć też
    w mojej ocenie żadnych problemów raczej nie stwarza.

    Faktem jest, że to informacja praktycznie zbędna,
    ale jak ktoś musi... Są i tacy, co w czasie wyprzedzania
    lewym (skrajnym) pasem naparzają kierunkowskazem,
    że niby w pole chcą zjechać. Pewnie też są zdania, że to
    bardzo użyteczna informacja :-)

    > No i dostajesz info że jak jedziesz na wprost (2 zjazd) to on Ci zjedzie
    > z drogi (a przypominam że możesz 2 pasami jechać na wprost) i możesz też

    Czy możesz to zależy od ronda. Poza tym, żeby zjechać z ronda
    trzeba i tak zjechać na prawy (sprawdzić, czy nie turbinowe).
    Więc jeśli można z prawego jechać prosto, to po co się pchać
    na lewy? No i co oznacza "zjedzie mi z drogi"?
    Pojedzie dalej? Gdyby zjeżdzał z ronda "moim" zjazdem,
    to i tak by mi nie wadził...

    Powtarzam: to, który pas muszę _ja_ zająć, zależy od
    tego, gdzie _ja_ chcę jechać (ewentualnie jak mi wygodniej
    pojechać, jeśli w danym kierunku można pojechać z dwóch
    pasów). A nie od tego, czy ten przede mną sobie mruga, czy nie.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.