  • Data: 2014-11-24 14:57:25
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, u mnie na Kabatach osłupkowanie ulicy Wańkowicza przywróciło
    > chodniki pieszym. Parkujący maja w d...ie czy zostaje 150 czy 15 cm dla
    > piszych. Znaki zakazu nie skutkowały. Dopiero rząd słupków na skraju
    > chodnika to uporządkowały.

    O tym piszesz ?
    http://moto.haloursynow.pl/artykuly/wankowicza-burmi
    strz-obiecywal-rozwiazanie-problem,2825.htm
    Zaiste przywrocily. Te slupy zajmuja pewnie tyle co zaparkowany wczesniej
    samochod :)
    Szkoda, ze ludzie nie znaja innych sposobow i np. montowania wyzszych
    kraweznikow czy wlepiania mandatow to instaluja takie gowno bez pojecia i
    zachowania jakiejkolwiek estetyki. Ale u mnie na Bemowie to samo:
    http://goo.gl/maps/uqfWp
    Zal patrzec :/